دیدار‌ها و گفت‌و‌گو‌های سیاسی مراجع ، مسئولان و گروه‌های سیاسی پنج‌شنبه شلوغی را در قم رقم زد.

به گزارش مهر دیدار خصوصی دو تن از مراجع بزرگ تشیع، حضرات آیات صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی در چهارشنبه شب و همچنین بعد از صحبت‌های اخیر آیت‌الله مکارم در جهت ضرورت رفع اختلافات سیاسی از کشور باعث توجه محافل خبری به این دیدار شده است.

از محتوای این دیدار که به شکل محرمانه و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، اطلاعی در دست نیست ولی سامانه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی نیز ، اصل خبر دیدار این دو مرجع بزرگ را تأیید کرد.

بنا بر این گزارش اعضای شورای مرکزی حزب مؤتلفه امروز به همراه دبیر کل آن با حضرات آیات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، علوی گرگانی، نوری همدانی و موسوی اردبیلی دیدار کردند.

همچنین دادستان کل کشور نیز روز پنج‌شنبه در قم حضور داشت.

برپایه این گزارش حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با حضرات آیات مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی و موسوی اردبیلی دیدار نموده و گزارشی از اوضاع جاری کشور را تقدیم مراجع تقلید نمود.

دکتر محمد باقر قالیباف نیز که جهت شرکت در مراسم سالگرد حضرت آیت‌الله العظمی بروجردی به قم سفر کرده است بعد از ظهر پنج‌شنبه با حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی دیدار و گفت‌و گو کرد.

گفته می شود محور مشترک تاکید مراجع عظام ، لزوم آرامش و وحدت نظر در میان نیروهای انقلاب ، پرهیز فوری از اتهام زنی و مجادله های سیاسی و رسانه ای و توجه به مصالح و منافع کشور بویژه بر اساس فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب بوده است.

لازم به ذکر است مراسم پنجاهمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی پنج‌شنبه شب در مسجد اعظم قم با حضور مراجع عظام تقلید و مسئولان کشوری، طلاب و مردم برگزار می‌گردد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 18782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =