مجموعه مدیریتی استان قزوین در کنار فعالان اقتصادی است

استاندار قزوین گفت: مجموعه مدیریتی استان سعی کرده در یک مدیریت اثرگذار، بی حاشیه، پرکار و با شناخت و تسلط به مباحث اقتصادی استان را پیش ببرد و در کنار فعالان اقتصادی استان باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین روز سه شنبه در مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس اتاق بازرگانی استان قزوین که با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران و تعدادی از مدیران استانی و فعالان اقتصادی برگزار شد؛ اظهارکرد: بدون شک تاسیس و فعالیت مجموعه هایی مانند اتاق بازرگانی برکات زیادی دارند ولی عمق فعالیت ها و وسعت اثرگذاری آنها هم از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدواریم شاهد اثرگذاری هرچه بیشتر اتاق در قزوین باشیم.

وی افزود: به اتفاقاتی که در ماه های اخیر در اتاق بازرگانی رقم می‌خورد خوشبین هستیم و اداره کرد اتاق با مشارکت بیشتری از فعالین بخش خصوصی رقم خورده است که این اقدام بدون شک دارای برکت است.

نماینده عالی دولت در استان اظهارکرد: در حوزه معاونت اقتصادی استان قزوین سعی شده از ظرفیت های در اختیار خود برای حل مسائل و مشکلات استفاده کند و در این مدت سیاست گذاری های کلان تاریخی برای موضوعات اقتصادی و حل مسائل و مشکلات آنها انجام شده است.

وی افزود: مجموعه مدیریتی استان سعی کرده در یک مدیریت اثرگذار، بی حاشیه، پرکار و با شناخت و تسلط به مباحث اقتصادی استان را پیش ببرد و در کنار فعالان اقتصادی استان باشد.

اعلایی گفت: سلامت مجموعه مدیران استان همواره یکی از دغدغه های فعالان اقتصادی بوده است، به همین دلیل در دوره فعلی بارها گفته ایم که اگر خواسته ناحقی از سوی دولت وجود داشته به مدیریت عالی استان اطلاع دهید چراکه این رفتار مورد تایید دولت نیست و با این درخواست های نامتعارف با جدیت برخورد می‌شود.

استاندار قزوین با اشاره به در پیش بودن انتخابات اضافه کرد: اگر در مسائل بنیادی چه در زندگی شخصی و چه در زندگی اجتماعی سهل انگاری شود اثرات منفی و مثبت آن هم بنیادی خواهد بود و مردم در چند روز آینده تصمیمی خواهند گرفت که بسیار بنیادی است و نه فقط برای چهار سال آینده، بلکه تبعات و نتایج بسیار بلندمدتی خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در استان اظهارکرد: خوشبختانه در استان تنوع قابل توجهی از کاندیداها وجود دارد و افراد مجرب با سوابق و دانش خوب کاندید شده اند و مردم می توانند با یک انتخاب کیفی به پیشرفت و توسعه کشور کمک کنند.

مراسم گرامیداشت بیست و یکمین سالروز تاسیس اتاق بازرگانی استان قزوین برگزار شد

در حاشیه این مراسم، ساختمان اداری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان افتتاح شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1878252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =