حضور پرشور در انتخابات موجب امنیت و قدرت کشور است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: حضور پرشور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب موجب مصونیت، قدرت و امنیت کشور است.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، حجت‌الاسلام احمد مروی در بخشی از جلسه درس خارج فقه خود با بیان اینکه انتخابات یکی از عرصه‌های ترویج مدارا و از جلوه‌ها آزاد اندیشی و آزادی‌بیان در کشور است، اظهارکرد: برگزاری پرشور و حداکثری این انتخابات موجب خوشحالی و امیدواری دوستان و دلسردی دشمنان ملت ایران خواهد شد.

وی افزود: دشمن همواره تلاش کرده با کم رنگ جلوه دادن توفیقات و برجسته سازی کاستی‌ها، در جامعه ایجاد یأس و ناامیدی کند و در نتیجه موجب شکل گیری فضایی سرد در انتخابات شود که به فضل الهی و هوشیاری ملت تاکنون در انتخابات مختلف شکست خورده‌ و اینبار نیز ملت دشمن را مأیوس خواهد کرد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب موجب مصونیت، قدرت و امنیت کشور است؛ تصریح کرد: در اوایل انقلاب دشمن احساس کرد ایران به جهت وقوع انقلاب در ضعف است، لذا به کشورما حمله کرد؛ حمله به ایران توطئه و نقشه آمریکا بود. امروز نیز آن دشمنان همچنان وجود دارند و منتظر فرصت هستند.

حجت‌الاسلام مروی با اشاره به پیشرفت‌ها و توفیقات کشور در عرصه‌های گوناگون، گفت: ایران با خلق افتخارات عظیم در بخش‎های مختلف علمی، فناوری و نظامی، نور امید در دل‌های مسلمان و مستضعفان جهان روشن کرده و به ملت‌ها اعتماد به نفس ایستادگی در برابر مستکبران و زورگویان جهان را داده است.

وی افزود: امروز ایران یک بازیگر مهم در منطقه است به طوریکه صلح و ثبات در خاورمیانه بدون نقش آفرینی ایران مقتدر، مستقل، آزاد و پیشرفته میسر نیست و دشمن می‌داند که در این منطقه ایران اجازه اجرایی شدن توطئه‌های شوم را به آن‌ها نخواهد داد.

حجت‌الاسلام مروی اظهار کرد: حضور نامزدها و چهره‌های جدید و توانمند در کنار شخصیت‌های با تجربه در عرصه انتخابات، نشان از توانایی نظام جمهوری اسلامی در پرورش نخبگان و مدیران تازه دارد و این رویش‌ها و حضور در صحنه ملت برای ادامه گام‌های مصمم نظام اسلامی ضروری است.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: حضور مردم سرمایه گرانقدر و قابل اتکا نظام است، لذا مسئولان باید از آن پاسداری و با کار جهادی و تلاش در مسیر رفع مشکلات جامعه، دِین خود را به مردمی که از بطن آن‌ها بالیده‌اند، ادا کنند؛ مسیر پیشرفت، آبادی، اقتدار و رفع مشکلات کشور از شاهراه تلاش، همکاری، همگرایی و عزم و اتحاد ملی می‌گذرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1878538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =