فرصت ویژه خرید زمین در شمال با قیمت مناسب

خرید زمین در شمال همواره مورد توجه سرمایه‌گذاران بوده است؛ زیرا به عقیده بسیاری از سرمایه‌گذاران، خرید زمین در شمال گزینه‌ای امن‌ و پرسودتر نسبت به سایر سرمایه‌گذاری‌ها است.

در سال‌های اخیر ویلاسازی رونق بسیار زیادی در شمال کشور داشته است؛ به گونه‌ای که حتی در قیمت زمین در شمال و شهرهای کمتر شناخته ‌شده نیز تاثیر زیادی گذاشته و موجب رونق خرید و فروش زمین در شمال کشور شده است. در این مطلب به بررسی فرصت‌های خرید زمین در شمال به خصوص شهرهای تنکابن، نوشهر و چمستان می‌پردازیم.

مزایای خرید زمین در شمال

خرید زمین در شمال و ساخت ویلا یکی از اتفاقات معمول سال‌های اخیر است. برای خرید زمین در شمال بررسی موقعیت زمین، قیمت مناسب و پتانسیل برای رشد در آینده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در ادامه به بیان برخی از مزایای خرید زمین در شمال می‌پردازیم:

سرمایه‌گذاری مطمئن

هنگام خرید زمین در شمال تعیین نوع کاربری زمین به انتخاب شماست و اگر یک انتخاب حرفه‌ای داشته باشید، شانسی بسیار عالی برای پیشرفت‌ در آینده خواهید داشت.

هزینه نگهداری کمتر نسبت به ویلا و آپارتمان

خرید زمین در شمال به نگهداری کمتری نیاز دارد. زمین‌های خالی که هنوز هیچ استفاده تجاری و کاربردی از آنها نشده است از نظر بازرسی یا هزینه‌های جانبی، بسیار مقرون به صرفه هستند.

انتخاب نوع کاربری زمین

زمین باغی، کشاورزی، تجاری و مسکونی انواع زمین قابل معامله در شمال هستند و شما می‌توانید با توجه به نیازتان اقدام به خرید هر کدام کنید.

قیمت مقرون ‌به‌ صرفه

قیمت زمین در شمال نسبت به قیمت ویلا، پایین‌تر است و اگر بودجه‌ی کمتری دارید می‌توانید نسبت به خرید زمین در شمال اقدام کنید و با گذشت مدتی می‌توانید زمین خود را به فروش برسانید و سود خوبی از معامله به‌دست آورید.

امکان ساخت ویلا و کسب سود بیشتر در زمین

خرید زمین در شمال و ساخت ویلا و فروش آن و کسب سود از این طریق، روش بسیاری از سرمایه‌گذاران و سازندگان ملک است.

فرصت ویژه خرید زمین در شمال با قیمت مناسب

نکات مهم هنگام خرید زمین در شمال

باید بدانید که خرید زمین در شمال حساسیت بیشتری نسبت به خرید ویلا در شمال دارد. به همین دلیل پیش از اقدام به خرید زمین به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • تعیین نوع کاربری برای خرید زمین در شمال (مسکونی، کشاورزی و تجاری)

  • موقعیت زمین (شهری، روستایی، ساحلی و شهرکی)

  • بررسی اصالت سند زمین

  • دریافت استعلامات لازم (استعلام طرح هادی، استعلام جهاد کشاورزی، استعلام شهرداری و دارایی و اداره ثبت املاک)

  • شفافیت مراحل پرداخت ثمن معامله

  • بررسی امکانات زمین (آب، برق، گاز و کیفیت آب شرب)

  • مشورت گرفتن از مشاورین با تجربه و معتمد

  • بررسی ترافیک و راه‌های دسترسی به زمین

  • مدیریت بودجه

  • فاصله زمین تا مراکز خدماتی و درمانی

خرید زمین در شمال، تنکابن

خرید زمین در تنکابن به شما فرصت سرمایه‌گذاری در شهری را ‌می‌دهد که با راه‌اندازی کامل بزرگراه تهران-شمال، فقط ۲ ساعت تا تهران فاصله دارد. درسال‌های اخیر، حومه تنکابن به امکانات رفاهی و شهری در نزدیکی خود مجهز شده‌ است. همچنین فرصت خرید زمین روستایی در تنکابن به شما امکان خرید زمین ارزان در شمال را می‌دهد.

به طور کلی می‌توان گفت قیمت خرید زمین در تنکابن نسبت به شهرهای همسایه و توریستی بسیار مناسب‌تر است و می‌توان به‌راحتی زمین‌ مسکونی با قیمت‌ زیر یک میلیارد تومان در تنکابن پیدا کرد. اگر به موقعیت جنگلی علاقه‌مند هستید، روستاهای قلعه گردن و لشتو گزینه‌های مناسبی هستند و اگر خواهان خرید زمین ساحلی در تنکابن هستید، شیرود، کریم آباد و ولی آباد از روستاهای ساحلی مناسب برای خرید زمین ساحلی در تنکابن هستند.

فرصت ویژه خرید زمین در شمال با قیمت مناسب

خرید زمین در شمال، نوشهر

نوشهر از آن شهرهایی است که هر چقدر از زیبایی‌اش بنویسیم و بگوییم کم است. جاذبه‌های توریستی، طبیعت بکر، سواحل شگفت‌انگیز، جنگل‌های کم‌نظیر و روستاهای دیدنی از یک طرف و استقبال سرمایه‌گذاران برای خرید زمین در نوشهر از طرف دیگر، این شهر را به مقصد سکونت و سرمایه‌گذاری افراد زیادی تبدیل کرده است.

قیمت زمین در نوشهر با توجه به وسعت زیاد و تعداد بالای روستاها و موقعیت آن‌ها بسیار متنوع است و با هر بودجه‌ای می‌توانید اقدام به خرید زمین در نوشهر کنید. لازم به ذکر است که باید هدف و توان مالی خود را درنظر بگیرید و بعد از مشورت با مشاوران خبره اقدام کنید. اگر بودجه بالایی دارید بهتر است نسبت به خرید زمین در چلک، بندپی، چلندر، لتینگان، سیسنگان و ونوش اقدام کنید. اگر مایل به پرداخت هزینه کمتری هستید، نسبت به خرید زمین در نیرنگ، انارور، علی آباد عسگرخان و شمع جاران اقدام کنید. برای خرید زمین ارزان در نوشهر بهتر است به مناطق تازه آباد، خیرسر، موسی آباد و علی آباد میر بروید.

فرصت ویژه خرید زمین در شمال با قیمت مناسب

خرید زمین در شمال، چمستان

خرید زمین در چمستان یک فرصت استثنایی برای سرمایه‌گذاری است. نزدیکی به نور، رویان و ایزدشهر و سواحل زیبای خزر و همچنین وجود زمین‌های با متراژ بالا و قیمت خرید زمین در چمستان، این منطقه را برای سرمایه‌گذاری بسیار مناسب کرده است. اگر قصد خرید زمین در چسمتان به منظور سرمایه‌گذاری یا ساخت ویلا را دارید باید به کاربری زمین دقت کنید و در مناطقی که امکان رشد دارند، اقدام کنید.

اگر به دنبال خرید زمین ارزان در چمستان هستید، مناطق و نواحی روستایی در چمستان پیشنهاد می‌شوند. روستاهایی همچون: عباس کلا، آهودشت، شهربند، شیرکلا و چمازکلا از روستاهای مناسب برای خرید زمین ارزان در چمستان هستند.

قیمت زمین در شمال، مقایسه شهرهای چمستان، تنکابن و نوشهر

در جدول زیر چند نمونه از قیمت خرید زمین در شمال، شهرهای چمستان، نوشهر و تنکابن را آورده‌ایم. توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که این قیمت‌ها فقط نمونه‌هایی از صدها آگهی موجود هستند و ممکن است در این شهرها فرصت‌های خرید زمین با قیمت پایین‌تر و بالاتر نیز وجود داشته باشد. برای بررسی همه آگهی‌های مربوط به خرید زمین در شمال، به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

شهر

متراژ (متر)

قیمت هر متر مربع (تومان)

قیمت کل (تومان)

تنکابن

۵۰۰

۵,۰۰۰,۰۰۰

۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰

تنکابن

۲۷۵

۱۰,۰۰۰,۰۰۰

۲,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰

نوشهر

۱۹۰

۱۰,۵۲۶,۰۰۰

۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰

نوشهر

۲۸۰

۲۰,۰۰۰,۰۰۰

۵,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰

چمستان

۲۳۰

۲,۱۷۴,۰۰۰

۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰

چمستان

۲۰۷

۵,۰۰۰,۰۰۰

۱,۰۳۵,۰۰۰,۰۰۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1879546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =