۰ نفر
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
سربلندی پلیس استان از آزمون ۱۱ اسفند ماه

فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی از تمامی کارکنان انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت انتخابات یازدهم اسفند ماه قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان در متن پیام سردار جلیل موقوفه ئی آمده است؛

انتخابات ۱۱ اسفندماه جلوه ای باشکوه و وصف ناشدنی از حضور مردم و خلق حماسه ای عظیم در بوران تبلیغات کورکورانه دشمن نشان از عظمت و سربلندی ملت و استحکام پایه های نظام اسلامی بود. حضور آگاهانه و با هدف مردم از هر قشر و قوم و قبیله ای در پای صندوق های رای نمایش خیره کننده ای از پیوند ناگسستنی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت و یاس و نا امیدی را در دل دشمنان اسلام انداخت .

بی شک تامین نظم و امنیت و آرامش حاکم بر انتخابات یکی از دیگر از جلوه های مهم این حماسه عظیم بود و پلیس به عنوان متولی اصلی امر در این زمینه بار دیگر به کمک خداوند متعال و همیاری مردم و مسئولان از این آزمون سخت سربلند و رو سفید بیرون آمد.

پلیس استان برای انتخابات ۱۱ اسفند ماه با برنامه ریزی و اخذ تدابیر هوشمندانه از ماههای قبل و نیز برگزاری جلسات منظم و هدفمند توانست با همکاری سایر دستگاه های امنیتی و بسیجیان سلحشور زمینه حضور مردم در پای صندوق های رای را در بستری امن و دور از هرگونه چالش با تمام توان عملیاتی خود ایجاد کند .

این امتحان بزرگ نشان داد که مدافعان امنیت به لطف الهی و تحت فرماندهی معظم کل قوا در همه صحنه های پاسداری از انقلاب اسلامی و دفاع از امنیت و آرامش ملت بزرگ ایران تا پای جان ایستاده و نقشی تعیین کننده و سرنوشت ساز دارند.

اینجانب خداوند متعال را به واسطه مجاهدت و تلاش های خستگی ناپذیر شما همکاران عزیز شاکرم و از زحمات شبانه روزی تمامی کارکنان انتظامی استان و خانواده های محترم آنان که در طول این مدت با صبر و شکیبایی همراه آنها بودند که باعث در انتخابات یازدهم اسفندماه خوش بدرخشند و بار دیگر امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان بیاوردند. صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

فرمانده انتظامی استان سمنان

سرتیپ دوم ستاد جلیل موقوفه ئی

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1879764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =