آخرین اظهارات احمد جنتی به‌عنوان رئیس مجلس خبرگان چه بود؟

رئیس مجلس خبرگان گفت: انتخابات را پشت سر گذشتیم و مردم عزیز ایران، با تکیه بر غیرت و رسالت دینی خود، طراحی دشمنان را بی‌اثر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز سه‌شنبه ۱۵ اسفند ماه آخرین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم با حضور حسن روحانی برگزار شد.

در این جلسه احمد جنتی، رییس مجلس خبرگان گفت: در آخرین اجلاسیه خبرگان در این دوره هستیم. به روح بنیان‌گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) درود میفرستیم و یاد اعضای فقید این مجلس را گرامی می‌داریم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: انتخابات را پشت سر گذشتیم و مردم عزیز ایران، با تکیه بر غیرت و رسالت دینی خود، طراحی دشمنان را بی‌اثر کردند. مسئولان کشور نیز باید شکرگذار این نعمت باشند و در حل مشکلات کشور گام بردارند.

وی افزود: مردم فهیم ایران با حضور گسترده در انتخابات بار دیگر با تکیه بر بصیرت دینی و غیرت ملی سرافرازی ایران را رقم زده و طراحی دشمن را برهم زدند و نشان دادند درکی درست از منافع ملی دارند.

جنتی اظهار کرد: حقیقتاً رهبران انقلاب اسلامی و همچنین مردم شریف ایران اسلامی از نعمت‌های بی بدیل الهی هستند که در کنار یکدیگر برای تحقق نظام مردم سالاری دینی مجاهدت کرده‌اند.

۲۱۹۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1880668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =