۰ نفر
۱۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۸

خبرگزاری فارس:

تلاش‌های قطر برای سرنگونی نظام سوریه تنها به ایجاد ناآرامی و کمک‌های تسلیحاتی به معارضان و تحریک برخی کشورها علیه نظام اسد محدود نمی‌شود بلکه تلاش می‌کند، با دادن رشوه‌های کلان موجبات جدایی مقامات این کشور از نظام را فراهم کند.
به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری المصریه نیوز، رسانه‌های عربی خبر دادند که در حاشیه نشست‌های سازمان کنفرانس نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر دیدارهای محرمانه‌ای با همتای سوری خود داشته است.

در این دیدار شیخ حمد بن جاسم بن جابر آل ثانی به ولید المعلم پیشنهاد داده بود که در ازای جدایی از بشار اسد بر اقامت دائم در کشور قطر و یکی از کاخ‌های این شیخ‌نشین دست خواهد یافت.

رشوه قطر به وزیر خارجه سوریه به این جا ختم نمی‌شود، بلکه نخست وزیر و وزیر خارجه قطر به ولید المعلم قول پرداخت 100 میلیون دلار و حتی بیشتر از آن را هم داده بود.

اما ولید المعلم با رد این پیشنهاد این اقدام خود را خیانت به کشور عنوان کرد و گفت که وی به هیچ وجه نمی‌خواهد به خیانت متهم شود.

گفته می‌شود، پیش از پایان این دیدار ولید المعلم در حالی که لبخند بر لب داشت از همتای قطری خود سوال کرد که تاکنون برای براندازی نظام سوریه چقدر هزینه کرده است و در پاسخ شیخ حمد بن جاسم بن جابر آل ثانی تنها به لبخندی اکتفا کرد.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
    1 1
    اين قطر زيادي پررو شده خداييش! پارس جنوبي رو كشيده بالا و نميدونه با پولش چيكار كنه
  • بدون نام IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
    2 1
    آره داره از جیب ایران برای منافع خودش خرج میکنه . خدا به مسئولین زحمت کش ما عزت و مصلحت و حکمت عطا کنه
  • حمد IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
    1 2
    ميهن پرست واقعي وليد معلم علوي.