نماینده رهبر انقلاب در سپاه: دشمن در انتخابات ۱۱ اسفند شکست سختی خورد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مردم در روز انتخابات شکست سختی را به دشمنان که آمده بودند بگویند مردم ایران با انقلاب قهر هستند، متحمل کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نمایندهٔ ولی فقیه در سپاه پاسداران، ظهر امروز (جمعه) در اختتامیه کنگره شهدای سرداران و ۴۰۰۰ شهید منطقه ۱۷ دارالشهدای تهران، با بیان اینکه جلسات شهدا، جلسات کسب حیات است، گفت: جلسات شهدا، جلسات بهره بردن است؛ والا شهیدی که خدا او را به زیباترین عبارت‌ها تکریم کرده، به تکریم من چه نیاز دارد؟ من آمده‌ام از شهدا کسب فیض کنم؛ مانند مجالس اربابشان امام حسین. ما هر سال، به جلسات شهدا می‌آییم تا پیام شهید را گوش کنیم. جلسات شهید، جلسات بیداری است؛ جلسات بصیرت است؛ جلسات استقامت است.

به روایت فارس، وی ادامه داد: خداوند گاهی می‌فرمایند که تصور نکنید که شهید مرده است، گاهی نیز می‌گوید حتی به زبان هم نگویید که شهید مرده است. خداوند فرمود شهادت هدیه‌ای الهی است. خداوند این شهادت را به آن‌ها داده است و شهدا از آن راضی‌اند. ما به جلسات شهدا آمده‌ایم که اولاً از شهید کسب حیات کنیم؛ دوماً، پیام شهید را گوش کنیم، که پیام شهید را خدا می‌رساند. شهید از آن مقام قرب الهی پیام می‌دهد که این مسیری که من رفته‌ام، خوف ندارد، نگرانی ندارد، اندوه ندارد، ترس ندارد و کامیابی است.

نمایندهٔ ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: دومین نکته آن است که باید پیام شهید را دریافت. باید دید منطق شهید چیست. پیام شهید، این است که علت از جان گذشتن من، براساس یک باور و منطق بوده است. منطق من است که اگر دین خدا به خطر افتاد، همه چیزم را فدا می‌کنم تا دین خدا زنده بماند.می‌گوید من شاگرد مکتب حضرت زهرایم؛ من شاگرد مکتب امام حسینی هستم که فرمود یا باید شهادت نامه من نوشته شود یا فاتحه اسلام خوانده شود. من اکبر و اصغر و عباس می‌دهم، تا دین خدا سر ندهد.وی بیان داشت: شهدا گفتند که ما سر می‌دهیم، جان می‌دهیم تا انقلاب جان بگیرد. مگر نه آن است که بعثت بدون عاشورا زنده نمی‌ماند؟ عاشورا عامل حیات و بقای بعثت است، شهدای ما نیز عامل بقای نظام ولایی‌اند. برای اولین بار نظام ولایی 45 ساله می‌شود؛ این به برکت خون شهدا است. شما بدانید که آنچه این انقلاب را نگه می‌دارد، همان منطق شهید است. همان معامله با خداست. تا این اراده و استقامت هست، پیروزی هست و دشمن در حال شکست است.

حجت الاسلام حاجی صادقی ادامه داد: اولین پیام این جلسات، این است که جبهه استکبار بداند، تهاجم نظامی کند، تهاجم فکری و فرهنگی کند، تحریم کند و انواع فشارها را بر مردم وارد کند، ما یک پیمانی با امام حسینمان، با امام زمانمان و نائب زمانمان بسته‌ایم. ما پیمان بسته‌ایم که این انقلاب را زمینه ساز ظهور کنیم و تا نابودی تمام موانع ظهور و تمام قدرت‌های استکباری، هرگز از پا نمی‌ایستیم.

نمایندهٔ ولی فقیه در سپاه خطاب به دشمنان انقلاب افزود: 45 سال است، هر کاری که توانستید کردید، اگر کاری را نکردید، نتوانسته‌اید. انقلاب فراز و فرود داشته است، اما از حرکت نایستاده است. ما از مجلس شهید یاد گرفته‌ایم که عامل اصلی همه پیروزی‌ها پیوند امت با ولایت است. آنچه که سبب شد این انقلاب از گردنه‌های سختی عبور کند، سربازی امت نسبت به ولایت بود.

وی تصریح کرد: ما در همینجا با امام عزیز امروزمان، با امامین انقلابمان پیمان می‌بندیم. ما مدینه زمان پیغمبر نیستیم؛ ما مردم عراق و کوفه زمان امیرالمونین نیستیم، ما از حواریون و یاران شب عاشورایی هستیم که می‌گوییم نه یک جان، بلکه هزار جان را برای حفظ دین خدا، بقای ارزش‌های الهی و در مسیر استمرار حاکمیت الهی با تمام وجود ادا خواهیم کرد. این هم پیامی است که این جلسات به امام عزیزمان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی بیان کرد: ما یک پیام نیز به مسئولین داریم. خدا را شکر، با همهٔ تلاش دشمنان و نیرنگ‌ها و فتنه‌هایشان، مردم ما بالاخص مردم محروم و در سختی و فشار، در یک انتخاباتی که دشمن خیلی به آن امید بسته بود که بگویند مردم از نظام قهر کرده‌اند، شکستی بزرگ را متوجه دشمنان کردند.

وی تاکید کرد: به شما مسئولین و نمایندگانی که انتخاب شدید، یک جمله داریم و آن این است که قدرشناس این مردم باشد.

نمایندهٔ ولی فقیه در سپاه، در توضیح پیام مردم در انتخابات به مسئولین گفت: پیام نیروهای انقلاب و نیروهای سنگرنشین جبهه انقلاب این است که ما از شما، ولایت مداری می‌خواهیم و سربازی ولایت را طلب می‌کنیم؛ از شما می‌خواهیم که هم مواضع رهبری را خوب بفهمید و هم خوب عملیاتی کنید. هر کجا که التزام علمی کامل به ولایت داشتیم، موفق شدیم. از شما می‌خواهیم که دستور دیروز رهبری را با تمام وجود دنبال کنید و سخن اختلافی نگویید و موضع اختلافی نداشته باشید.

وی ادامه داد: مسئولین، ما از شما می‌خواهیم که همانقدر قدردان ولایتید، قدردان امت باشید؛ قدردان ولی نعمتان خود باشید و با تمام وجود وارد میدان شوید.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی تصریح کرد: مسئولین از شما می‌خواهیم که به خدا و انقلاب و ولایت دعوت کنید، نه به خود. خود را برای انقلاب بخواهید، نه انقلاب را برای خود. کرسی مجلس، دولت، وزارت‌خانه و همه مسئولیت‌ها را فرصت خدمت و خدمتگذاری قرار دهید، نه یک جایگاهی که ماندنی است.

وی با تاکید بر اهمیت ولایتمداری و امت‌مداری از جانب مسئولین، بیان کرد: مردم وفاداری و استقامتشان را ثابت کرده‌اند و امروز، نوبت استقامت و وفاداری شماست. همه نیروهای انقلاب و مسئولین بدانند، همهٔ نیروهای انقلابی و خانواده‌های شهدا می‌گویند که ما از شما ولایتمداری را در درک، عمل، خدمتگذاری و نوکری برای مردم و مجاهد شبانه روزی برای خنثی کردن حرکت دشمن می‌خواهیم و آخرین خواسته‌امان، مقاومت است. همچنین، وی در بیان اهمیت مقاومت و استقامت در پیروزی گفت: قرآن به ما یاد داد، امیر مؤمنان به ما یاد داد، حضرت زهرا با عمل و گفتارش آن را اثبات کرد، و همه ائمه به ما یاد دادند که تنها راه پیروزی و غلبه بر گرگ استکبار و این دشمن گرگ صفت، ایستادگی است. اینکه بچه‌های شما را شهید کند، دشمن را پیروز نمی‌کند، بلکه اینکه اراده شما را بشکند دشمن را پیروز می‌کند. ببینید در غزه این همه شهید دادند اما اراده و مقاومت غزه نشکست؛ فلذا غزه پیروز است.

حجت الاسلام حاجی صادقی تصریح کرد: مقاومت هزینه دارد، شهید دادن دارد، تحریم دارد، اما یاد گرفته‌ایم. هم قرآن ما گفت و هم رهبر ما گفت که هزینه مقاومت، از هزینه سازش کمتر است. هزینه مقاومت ارزشمند است؛ پاداش و رسیدن به قرب الهی را دارد.

۲۱۹۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1881975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =