خاخام صهیونیست: تمام زنان و نوزادان در غزه باید کشته شوند

یک خاخام تندرو صهیونیست همسو با جنایات ارتش رژیم اشغالگر در نوار غزه، در اظهاراتی وقیحانه خواستار کشتن تمامی زنان و نوزادان فلسطینی در این باریکه شد.

به گزارش خبرآنلاین، «الیاهو مالی» رئیس یک مؤسسه تندرو مذهبی در شهر «یافا» طی اظهاراتی جنجالی، سربازان دانشجوی خود در ارتش رژیم صهیونیستی را به کشتار فلسطینی‌ها و به‌ویژه زنان و نوزادان در نوار غزه تحریک کرد.

روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» در این باره گزارش داد زمانی که از خاخام الیاهو مالی به طور خاص درباره افراد مسن و کودکان سؤال شد، او پاسخ داد: «همان اقدام باید انجام شود.»

او گفته است که با همه ساکنان غزه باید به‌صورت یکسان برخورد شود؛ چراکه ریختن خون آن‌ها حلال است.

به گزارش ایسنا این خاخام صهیونیست با «تروریست» خطاب‌کردن اهالی غزه مدعی شد: «قانون جنگ مذهبی در غزه، این‌گونه است که هیچ جانی زنده نخواهد بود. اگر شما آن‌ها را نکشید، آن‌ها شما را خواهند کشت. تروریست‌های امروز فرزندان عملیات نظامی قبلی هستند که شما آن‌ها را زنده نگه داشته‌اید و درواقع این زنان هستند که تروریست‌ها را متولد می‌کنند.»

او برای توجیه کشتار غیرنظامیان بی‌گناه در غزه و فریب شاگردان خود و تحریک آن‌ها به کشتار در این باریکه مدعی شد: «میان غیرنظامیان در غزه و مناطق دیگر تفاوت وجود دارد؛ چراکه طبق گزارش‌ها، ۹۵ تا ۹۸ درصد اهالی غزه خواستار نابودی ما هستند».

این اظهارات به حدی وقیحانه بود که اعتراض «میراو میکائیلی» رهبر حزب کارگر رژیم صهیونیستی را به همراه داشت.

میکائیلی در این باره گفت: «استفاده از قوانین شریعت به هیچ خاخامی این حق را نمی‌دهد که یهودیت یا اسرائیل را تشنه خون و انتقام معرفی کند».

او تأکید کرد: «این اظهارات مستقیماً به امنیت اسرائیل آسیب می‌زند».

حملات رژیم صهیونیستی به غزه از هفتم اکتبر تاکنون به شهادت حدود ۳۱ هزار نفر منجر شده که بیشتر آن‌ها زنان و کودکان هستند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1882257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =