یکی از مهمترین نیازهای کنکور 91، اطلاعات دانش آموزی است. سازمان سنجش راه های مختلفی برای پیدا کردن اطلاعات دانش آموزی پیش روی کنکوری ها گذاشته است

به گفته سید جلال طباطبایی معاون سازمان سنجش داوطلبان می‌توانند برای مشاهده و بررسی اطلاعات فردی و دانش آموزی و دریافت کد پیگیری سوابق تحصیلی بهسایت سازمان سنجش (کلیک کنید) مراجعه کنند.

او همچنین گفت: در صورتی که داوطلبی از طریق هیچ یک از روش‌های جستجو نتوانست اطلاعات دانش آموزی خود را مشاهده کند باید سایت آموزش و پرورش به نشانی dipcode.medu.ir (کلیک کنید) مراجعه و از 30 بهمن ماه تا سوم اسفند ماه نسبت به انجام ثبت‌نام اقدام کند.

درواقع اگر اطلاعات دانش آموزی ندارید، باید تا مرحله دوم ثبت نام کنکور 91 در اواخر بهمن صبر کنید.

اما در ثبت نام هم دقت کنید که فقط حق شرکت در یک گروه آزمایشی دارید؛ هر داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب گروه آزمایشی اصلی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی در گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز متقاضی شود، بنابراین هیچ داوطلبی نمی‌تواند به صورت همزمان، در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی شرکت کند. ضمن اینکه هر داوطلب با هر کارت فقط یکبار امکان ثبت‌نام دارد. پس از پایان مراحل ثبت نام و دریافت شماره پرونده و کد رهگیری، کارت ثبت‌نامی سوخته و داوطلب مجوز ثبت‌نام مجدد را ندارد ولی یکبار می‌تواند نسبت به ویرایش یا اصلاح اطلاعات ثبت نامی اقدام کند.

ثبت‌نام آزمون تا پایان 25 آذر ماه 1390 ادامه دارد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188246

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    17 5
    باسلام در هنگام ثبت نام سوم دبیرستان در مدرسه به اشتباه در پسوند نام خانوادگی بنده یک حرف الف اضافه گذاشته اند .10 روز پیش به مسئول رسیدگی در مدرسه گفتم گفت هیچ مشکلی نداره برو سوابق تحصیلیت رو تایید کن بنده تایید کردم ولی امروز به اموزش و پرورض مرجعه نمودم که گفتند باید اصلاح شو.کتبا درخواست نمودم.ولی نمیدانم بعد از تایید اطلاعات در خواست نتیجه ای دارد یا نه؟ از مسئولان خواهشمندم به مشکل من پاسخ دهند که ایا مشکل رفع میشود یا نه؟در مرحله اول به کنکور ثبت نان بکنم یا نه؟باتشکر.درصورت امکان پاسخ را به ایمیلم بفرستید saeed_1994h@yahoo.com