فارس نوشت:

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره به اینکه جامعه وعاظ کشور یک ریال بودجه ندارد، گفت: سوال کنید که بودجه فرهنگی ریاست جمهوری را چه کسانی و در کجا خرج مصارف بی‌خود می‌کنند.

 

 

 

 

حجت‌الاسلام جعفر شجونی ظهر امروز در مراسم گردهمایی 16 آذر عاشورایی در مصلی نماز جمعه ساری در جمع دانشجویان پیام نور شهرهای مازندران اظهار داشت: عده‌ای خون ریختند و به دنبال یک روحانی وارسته آیت‌الله کاشانی و محمد مصدق، نفت را ملی کردند. این را بدانید که جبهه ملی همواره از نردبان روحانیت بالا رفت و سپس آن نردبان را شکست.

 اهم اظهارات وی به شرح زیر است:
* همیشه  و در مواقع ضروری کار را از روحانیت خواسته‌اند.بار سنگین مملکت بر روی دوش روحانیت بود.
* رضاخان برای اینکه چادر را حذف کند، پنج هزار نفر را کشت. میرزاده عشقی که مثلا شاعر ملی بود به همراه ایرج میرزا، علیه روحانیت و چادر شعر می‌گفتند.
*پول نفت را خرج این افراد می‌کرد. استعمار در چهار کشور، چهار نفر را مامور کرد که عمامه و چادر را حذف کنند.
*هدف از حذف چادر، بی‌حیثیت کردن خانواده بود. چرا که زن رئیس خانواده است و خواستند از این طریق خانواده را به نابودی بکشانند.
*16 آذر را خوب یادم هست و شهید شریعت رضوی را می‌شناختم. وقتی زمامدار خائن باشد اینگونه می‌شود که سه ماه پس از کودتای 28 مرداد، زاهدی جنایتکار، نیکسون را به ایران دعوت کرد.
* دو سال قبل فتنه ای به وجود و روز مبارزه با استکبار جهانی را به روز طرفداری از آمریکا تبدیل کردند مانند اینکه در روز عاشورا از یزید طرفداری کنیم.
* 16 آذر روز مبارزه با آمریکا است. برخی می‌خواستند رهبر معظم انقلاب کاسه زهر را سر کشیده و در مقابل آمریکا تسلیم شود.
* آمریکا ایران را تحریم می‌کند و بانک‌ها هم مردم را تحریم می‌کنند. سردار سپاه و امیر لشکر سراغ دارم که برای دریافت وام 500 هزار تومانی در موسسه‌های قرض الحسنه از این باجه به آن باجه می‌روند.
شجونی با اشاره به اختلاس اخیر، گفت: مرگ بر برخی از بانکی‌های خائن.
* جامعه وعاظ کشور یک ریال بودجه ندارد.سوال کنید که بودجه فرهنگی ریاست جمهوری را چه کسانی و در کجا خرج مصارف بی‌خود می‌کنند.
* در دو سال اخیر کشور را نجات دادند. عین فتنه‌ای که در مملکت ما اتفاق افتاد، پیش از آن در انقلاب‌های مخملی مطرح شده بود.
* وهابیت، بهائیت  و اسرائیل را انگلیسی‌ها درست کرده و تحویل آمریکای احمق دادند.امروز می‌بینیم که عده‌ای در وال استریت گفته‌اند که خواهان حکومت دینی هستند.
* در آمریکا عیسی و در اسرائیل هم موسی حکومت نمی‌کند. اینها دین ندارند.
 

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
    3 11
    درود بر روحانیت و درود بر امام خامنه ای
  • بدون نام IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
    9 1
    شهید رضوی شریعت و می شناختی؟دامادشون دکتر علی شریعتی مزینانی رو هم می شناختی؟