حماس: اعتراف ارتش اسرائیل درباره اعدام پیرمرد فلسطینی، تلاش برای فرار از جنایات سیستماتیک است

جنبش حماس فلسطین اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی در مورد به شهادت رساندن یک پیرمرد فلسطینی بی‌گناه را، تلاش این رژیم برای فرار از جنایات سیستماتیک خود در حق ملت فلسطین عنوان کرد.

به گزارش خبرآنلاین، این جنبش امروز یکشنبه اعلام کرد: اعتراف ارتش اشغالگر جنایتکار در خصوص به شهادت رساندن «عطا ابراهیم المقید» ناشنوای فلسطینی، بی‌آنکه تهدیدی برای سربازان این رژیم باشد و نیز اعلام ارتش صهیونیستی برای انجام تحقیقات درباره این جنایت، تلاشی گمراه‌کننده از سوی ارتش اشغالگر نازی برای فرار از جنایت‌های هدفمندی است که در حق مردم بی‌دفاع فلسطین مرتکب می‌شود.

شبکه الجزیره قطر روز جمعه صحنه‌هایی از اعدام یک پیرمرد فلسطینی و بی‌دفاع توسط سربازان صهیونیستی را در هنگام یورش به خانه‌ای در غرب شهر غزه پخش کرد.

به گزارش ایسنا، صحنه‌هایی که دوربین یک سرباز صهیونیستی فیلمبرداری کرده است، لحظاتی را نشان می‌دهد که سربازان به خانه هجوم آورده و این پیرمرد را که در خانه تنها بود، اعدام کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز به جنایت سربازانش درباره اعدام این فلسطینی ۷۳ ساله داخل منزلش در غرب نوار غزه، اعتراف کرد و مدعی شد در این باره تحقیق می‌کند.

به نقل از خبرگزاری شهاب، جنبش حماس از جامعه جهانی و نهادهای حقوق‌بشری خواست، جنایات رژیم صهیونیستی را مستند کرده، این رژیم خونریز را به خاطر جنایاتش علیه غیرنظامیان بی‌گناه که از همه محدودیت‌ها فراتر رفته، مجازات و اقدامات لازم را برای توقف جنایت نسل‌کشی ارتش اشغالگر در نوار غزه اتخاذ کنند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1882823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =