۳ نفر
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
پیش‌بینی هوای تهران تا پایان هفته

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه توچال با کمینه دمای ۱۰ - درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، در پاره‌ای نقاط به‌ویژه بخش‌های شمالی و غربی استان، گاهی رگبار باران و وزش باد شدید با احتمال رعد و برق و در ارتفاعات بارش باران و برف و مه مورد انتظار است.

ایسنا در گزارشی نوشت: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی امروز(۲۱ اسفند) آسمان کمی ابری تا نیمه ابری، در بعضی ساعات با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود همچنین در پاره‌ای نقاط به‌ویژه بخش‌های شمالی و غربی، گاهی رگبار باران و وزش باد شدید با احتمال رعد و برق و در ارتفاعات بارش باران و برف و مه مورد انتظار است.

برای روز سه شنبه (۲۲ اسفند) آسمان صاف، همراه با وزش باد و در ارتفاعات فیروزکوه گاهی با رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود. از روز چهارشنبه (۲۳ اسفند) تا جمعه (۲۵ اسفند) با استقرار جوی پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه در مناطق پرتردد شهری، افزایش نسبی غبار محلی و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲۲ اسفند) کمی‌ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۲۳ اسفند) کمی ابری، گاهی وزش باد، در بعدازظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه توچال با کمینه دمای ۱۰ - درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1883076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =