اسنپ‌پی منتخب جشنواره‌های حوزه‌ی فین‌تک شد

با نگاهی به حوزه‌ی لندتک و زیرشاخه‌هایش متوجه می‌شویم که به هیچ وجه نمی‌توان تاثیرات مهم اسنپ‌پی را در توسعه و فراگیری لندتک در ایران نادیده گرفت.

در چند سال گذشته، با آغاز فعالیت کسب‌وکارهای BNPL در ایران و رشد آن‌ها، روش‌های پرداخت در بین مصرف‌کنندگان دستخوش تغییر و تحول بسیاری شده است. اسنپ‌پی به‌عنوان اولین ارائه‌دهنده‌ی سرویس BNPL در ایران، نقش مهم و تاثیرگذاری در این تغییرات دارد. این سرویس در سال ۱۴۰۲ توانست رکوردهای مهمی را در حوزه‌ی فین‌تک ثبت کند و سرانجام در جشنواره نهال به عنوان یکی از برترین کسب‌وکارهای حوزه فین‌تک انتخاب شد. همچنین با توجه به این اقدامات، اسنپ‌پی موفق به کسب جایزه‌ی رویداد عصر تراکنش شد؛ رویدادی که هر ساله بهترین‌های این حوزه را با توجه به معیارهای خاصی انتخاب می‌کند.

در نتیجه‌ی تمامی اقدامات اسنپ‌پی در سال جاری، این مجموعه موفق به کسب مهمترین جوایز حوزه‌ی فین‌تک در سال ۱۴۰۲ شد. در ادامه به بررسی جشنواره‌های مورد نظر و جزئیات اقدامات اسنپ‌پی در سال جاری می‌پردازیم.

درباره‌ی جشنواره‌ی نهال فین‌تک و عصر تراکنش

جشنواره نهال فین‌تک رویدادی است که به‌صورت سالانه برگزار می‌شود و با پرداختن به حوزه‌ی فین‌تک در ایران و معرفی مجموعه‌ای از راهکارها، محصولات و افراد موثر در این حوزه‌، سعی دارد تا بارقه‌ی نوری برای رشد فین‌تک در ایران باشد. مجموعه‌ی اسنپ‌پی در چهارمین دوره‌ی این جشنواره، پس از حضور در بین کاندیداهای بخش تاثیرگذارترین کسب‌وکارهای متوسط و بزرگ در سال ۱۴۰۲، توسط هیئت داوران در بین برگزیدگان قرار گرفت. توسعه‌ی مفهوم BNPL در ایران و ارائه اعتبار مالی خرد به بیش از ۳.۵ میلیون نفر در سال ۱۴۰۲، تنها بخشی از اقداماتی بود که باعث کسب این دستاورد برای اسنپ‌پی شد. جشنواره عصر تراکنش، رویدادی است که هر ساله به انتخاب بهترین کسب‌وکارها و تاثیرگذارترین افراد در حوزه‌ی مالی می‌پردازد. اسنپ‌پی در چهارمین دوره‌ی این رویداد، جایزه‌ی اپلیکیشن منتخب کسب‌وکار لندتک را از آن خود کرد و این جایزه را نیز به ویترین افتخارات خود افزود.

آنچه در سال ۱۴۰۲ در اسنپ‌پی گذشت...

اسنپ‌پی در سال جاری براساس ارزش‌های پیشنهادی خود، امکانات و قابلیت‌های متنوعی را به کاربرانش ارائه داد. این ویژگی‌ها باعث شد که افراد راحت‌تر از قبل خرید قسطی‌شان را انجام دهند و البته قدرت خرید آن‌ها نیز بیشتر از قبل افزایش پیدا کند. هم‌اکنون بیش از ۱۲ میلیون نفر در ایران از اعتبار اسنپ‌پی برخوردارند و می‌توانند به راحت‌ترین شکل ممکن از امکانات این سرویس بهره‌مند شوند.

دغدغه‌ی بزرگ کاربران اسنپ‌پی چه بود؟

یکی از مهمترین اهداف اسنپ‌پی در سال ۱۴۰۲ توجه به دغدغه‌ها و مشکلات کاربران و تلاش برای برطرف‌کردن آن‌ها بود. عدم وجود امکان جستجو در اپلیکیشن اسنپ‌پی از بزرگترین دغدغه‌های کاربران این سرویس به شمار می‌رفت. تیم فنی اسنپ‌پی با اقدامات گسترده و تلاش شبانه‌روزی سرانجام این امکان را برای تمامی کاربران فراهم کردند و حالا هر فرد می‌تواند با نوشتن نام محصول، کالای مورد نظرش را از بین میلیون‌ها کالا پیدا کند یا با جستجوی فروشگاه مد نظر، به‌راحتی به آن دسترسی پیدا کند. این قابلیت جدید، دغدغه‌ی بخش زیادی از کاربران اسنپ‌پی را برطرف کرد و گام مهمی در راحت‌ترکردن فرآیند خرید قسطی با اسنپ‌پی بود.

افزایش تعداد فروشگاه‌ها

یکی از مهمترین اقدامات اسنپ‌پی در سال ۱۴۰۲، افزایش تعداد فروشگاه‌های طرف قرارداد به بیش از ۶۰۰ عدد بود. در پایان سال گذشته این عدد به ۳۰۰ فروشگاه می‌رسید و حالا با افزایش ۲ برابری، کاربران اسنپ‌پی حق انتخاب گسترده‌تری برای پیداکردن محصولات مورد نظرشان دارند. فروشگاه‌های طرف قرارداد اسنپ‌پی کالاها و خدمات متنوعی را در قالب دسته‌بندی‌های مختلف از جمله آرایشی و بهداشتی، محصولات مُد و پوشاک، کالاهای دیجیتال، طلا و اکسسوری، لوازم خانه و آشپزخانه، محصولات سرگرمی و... به کاربران اسنپ‌پی ارائه می‌دهند.

از کمپین تابستانی تا حراج آخر سال

اسنپ‌پی امسال با برگزاری کمپین‌های متعدد و ارائه تخفیف‌ها و کالاهای جذاب به کاربران، تجربه‌ی خرید قسطی به‌صرفه و آسانی را برای آن‌ها رقم زد. به عنوان مثال در کمپین جمعه‌ی پُرتخفیف، انواع کالاها و خدمات تا ۹۰% تخفیف داشتند و به همراه کدهای تخفیف جذاب به کاربران ارائه شدند. از طرف دیگر، تبلیغات محیطی اسنپ‌پی در سال ۱۴۰۲ با محوریت شعار اصلی برند یعنی «الان بخر، بعدا پرداخت کن!»، نقش مهمی در افزایش آگاهی کاربران از برند داشت. تمامی این موارد در جهت ارائه بهترین خدمات خرید قسطی به کاربران به‌کارگرفته شد تا تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش از خرید قسطی برای آنان رقم بخورد.

اسنپ‌پی در سال آتی چه هدفی را دنبال می‌کند؟

مهمترین چشم‌انداز اسنپ‌پی برای سال آینده، تخصیص اعتبار به درصد بیشتری از مردم عزیز ایران است. تیم اسنپ‌پی امیدوار است که با تخصیص این اعتبار، در کنار معرفی قابلیت‌ها و امکانات جدید و کارآمد، قدرت خرید مصرف‌کنندگان را تا حد ممکن افزایش دهد و علاوه بر این، تجربه‌ی خرید اقساطی راحت و مدرن را برای آنان به ارمغان بیاورد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1883340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =