۳۶ نفر
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
قالیباف پیام صادر کرد +جزئیات

رئیس مجلس شورای اسلامی در این پیام یادآور شد: بی تردید در این مسیر، رایزنی های پارلمانی نقش بسزایی در راستای توقف جنایات صهیونیست ها در غزه، کمک به تحقق راهبرد صلح آمیز جهان اسلام و همچنین ثبات و امنیت پایدار کشورهای اسلامی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی به همتایان خود در کشورهای اسلامی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان در پیامی نوشت: معتقدم در این ماه پر فضیلت مسلمانان با تقویت یکپارچگی می توانند در راه دستیابی به آرمان های والای امت اسلامی به ویژه آزادی قدس شریف و حاکمیت مردم مظلوم فلسطین بر همه سرزمین های اشغالی، گامی مهم بردارند.

بنابر روایت ایرنا، رئیس مجلس شورای اسلامی در این پیام اظهار داشت: خرسندم صمیمانه ترین تبریکات و تهنیت های خویش را به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و تقرّب به پیشگاه خداوند رحمان، به جناب‌عالی و نمایندگان محترم مجلس ابراز کنم.

قالیباف اضافه کرد: ماه مبارک رمضان، فرصت معنوی ارزشمندی برای بهره مندی از سرچشمه لایزال فیوضات الهی و افزایش همدلی و برادری میان امت اسلامی به شمار می رود.

وی ادامه داد: معتقدم در این ماه پرفضیلت، مسلمانان جهان با تقویت وحدت و یکپارچگی می توانند در راه دستیابی به آرمان‌های والای امت اسلامی به ویژه آزادی قدس شریف و حاکمیت مردم مظلوم فلسطین بر همه سرزمین های اشغالی، گامی مهم بردارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این پیام یادآورشد: بی تردید در این مسیر، رایزنی های پارلمانی نقش بسزایی در راستای توقف جنایات صهیونیست ها در غزه، کمک به تحقق راهبرد صلح آمیز جهان اسلام و همچنین ثبات و امنیت پایدار کشورهای اسلامی خواهد داشت.

قالیباف در پایان این پیام ابراز امیدواری کرد، در پرتو برکات این ماه عظیم الشان، بیش از پیش شاهد همبستگی، وحدت و اخوت میان امت واحده اسلامی باشیم.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1883442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =