پویش چشم به راهیم برای نوروز ۱۴۰۳ در هرمزگان اجرا می شود

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: پویش چشم به راهیم، همزمان با سراسر کشور از ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: با فرا رسیدن سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، پویش "چشم به راهیم" با هدف ایمنی سفر و کاهش حداکثری آمار تصادفات و فوتی‌های تصادفات جاده‌ای در هرمزگان اجرا می‌شود.
وی بیان کرد: این طرح در قالب برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و آموزشی اجرا می شود.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان افزود: کمک به افزایش ایمنی سفرهای نوروزی برای استفاده‌کنندگان از خودروهای شخصی و حمل ونقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه درطول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی، اشاعه و پاسداشت ارزش‌های دینی و مذهبی در طول سفر با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان و نوروز، ارتقای دانش عمومی جامعه در خصوص فرهنگ ایمنی و فرهنگ درست رانندگی و به کارگیری هنر در خدمت ایمنی برای ایجاد جاذبه‌های جاده‌ای از مهمترین اهداف این پویش است.
شرفی در خاتمه یادآور شد: ۱۵ دقیقه استراحت در ازای هر ۲ ساعت رانندگی می‌تواند بسیاری از حوادث جاده ای را کاهش دهد و بهترین محل برای توقف و استراحت مجتمع های خدمات رفاهی و ایستگاه های اجرای طرح پویش همراهان سفر است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1884202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =