تشکیل کمیسیون تخصصی ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری درشورای اسلامی شهرکرد

سخنگوی شورای اسلامی شهرکرد از تشکیل کمیسیون ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری برای اولین‌بار در شورای اسلامی شهرکرد خبرداد و گفت: «خداکرم عباسی» با اکثریت آراء به عنوان رئیس کمیسیون ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد در دویست و شصت‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به ماه مبارک رمضان که فرصتی است تا درشط شفاف قرآن شناور شویم و چشم در چشم آیات الهی به تأمل بنشینیم وفاصله دل تا خدا را اندازه بگیریم، حلول ماه پرخیر و برکت رمضان را خدمت همگان تبریک عرض می‌نمایم، گفت: خداکرم عباسی عضو جدید با نظر اعضای شورای اسلامی شهر، طبق ضوابط و قوانین و با تشخیص و تجربه کاری خود اعضای شورای شهر را مجاب کرد که به عنوان نماینده سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاوزی شهرداری شهرکرد در شورا حضور پیدا کند.

خداکرم عباسی در ادامه جلسه گفت: با تحقیق و تفحص متوجه شدیم تا کنون کمیسیونی خاص این موضوع که امری مهم و پرکار است و نیاز به تلاش‌های زیاد دارد تشکیل نشده است.

لذا با توضیحات و تبعین این امر با رای موافق اکثریت اعضای شورای اسلامی شهرکرد این جانب به عنوان رئیس کمیسیون ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری شورا انتخاب شدم به یاری خدا به زودی اقدامات اعضا و شرح وظایف این کمیسیون در چهارچوب هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های استان، شهرستان‌ها و شهرها اعلام می‌شود.

رئیس کمیسیون ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری شورای اسلامی شهرکرد ادامه داد: قطعا این کمیسیون نیاز به هم‌افزایی و کمک گرفتن از افراد متخصص، حاذق و افراد مدیر و تصمیم‌ساز دارد و با توجه به اینکه ضرورت دارد لوایح واصله به شورای اسلامی شهر، به صورت دقیق بررسی و تمام جوانب اداری، اجتماعی و قانونی و بودجه ای در آن بررسی شود، طرح ها و لوایح به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع داده می شود.

وی تأکیدکرد: بدیهی است کمیسیون تخصصی ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری از کارشناسان خبره و صاحب نظر دعوت می‌کند تا پیرامون موضوع، بحث وتبادل نظر شود و نتیجه کار به صورت مصوبه کمیسیون در صحن علنی شورا ارائه گردد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1884746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =