جبلی: بنا به ضرورت جابجایی‌های دیگری در صدا و سیما انجام خواهد شد

​رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه این ظرفیتها وجود دارد و همه دستگاه‌‎‌ها باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنند، عنوان کرد:  امیدواریم همه دستگاه‌ها به نقش و اهمیت تبیین وظایف خود بیشتر توجه داشته باشند و به فرهنگ‌سازی و پیوست رسانه‌ای اقدامات خود توجه ویژه ای کنند، ما هم می‌توانیم منعکس کننده این دستاوردها باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما در خصوص برنامه‌های این سازمان برای انعکاس بهتر اقدمات دولت، گفت: ما و دولت کارگروه‌های مشترکی را برای استفاده از ظرفیتهای قانونی که دولت برای بیان و تبیین دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف دارد، تشکیل دادیم و قالب‌های مختلف برنامه سازی اعم از نمایشی، مستندات و برنامه‌های کوتاه را به ویژه با دبیر شورای اطلاع رسانی بررسی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این ظرفیتها وجود دارد و همه دستگاه‌‎‌ها باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنند، عنوان کرد: امیدواریم همه دستگاه‌ها به نقش و اهمیت تبیین وظایف خود بیشتر توجه داشته باشند و به فرهنگ‌سازی و پیوست رسانه‌ای اقدامات خود توجه ویژه ای کنند، ما هم می‌توانیم منعکس کننده این دستاوردها باشیم.

به روایت برنا - رئیس سازمان صدا و سیما همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر با توجه به اینکه به تازگی معاون سیاسی صدا و سیما جا به جا شده است، آیا امکان دارد جا به جایی‌های دیگر هم صورت گیرد؟، پاسخ داد: در هر دستگاهی تغییر و تحولات متناسب با اقتضاها اتفاق می‌افتد؛ یعنی جا به جا شدن یک فرد با فرد دیگر روند غیر طبیعی نیست و برای ادامه مسیر طبیعتا اگر نیاز به تغییر و تحول است، این امر باید انجام شود.

جبلی در پایان خاطر نشان کرد: در خصوص صدا و سیما به چه دلیلی رئیس صدا و سیما عوض شد و دیگری آمد؟ به دلیل اینکه در مسیر حرکت رسانه ملی تغییر و جا به جایی نیاز بود؛ در همه دستگاه‌ها اگر نیاز به ادامه پر قدرت‌تر مسیر وجود داشته باشد، تغییر و تحول رخ می‌دهد.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1885472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =