تعداد نصب اپلیکیشن ضدسرقت خودرو و موتورسیکلت وایزر به بیش از ۲۳۰ هزار نصب رسید

اپلیکیشن ردیابی آنلاین و لحظه‌ای خودروی وایزر که همراه دستگاه‌های GPS ردیابی خودروی وایزر عرضه می‌شوند، بیش از ۱۳ میلیارد موقعیت مکانی خودرو و موتورسیکلت را تنها در یک سال ثبت کرده است.

دستگاه‌های ضدسرقت خودروی وایزر که در سال‌های اخیر توانسته‌اند جایگاه مناسبی را در بازار محصولات ضدسرقت و ردیابی خودرو کسب کنند، به همراه یک اپلیکیشن اختصاصی عرضه می‌شوند که قابلیت ردیابی خودرو و موتورسیکلت را درلحظه و به‌صورت آنلاین ممکن می‌کند.

این اپ که برای دستگاه‌های اندروید و iOS عرضه شد و قابلیت دسترسی به آن از طریق وب اپلیکیشن نیز وجود دارد، با رابط کاربری آسان و چشم‌نواز، امنیت بالا و سرعت دسترسی بالای خود، باعث شده تا نظارت شهروندان بر دارایی‌های متحرک خود افزایش یابد.

به دلیل همین قابلیت‌های مختلف است که این اپلیکیشن تا امروز روی بیش از ۲۳۰ هزار دستگاه نصب شده و توانسته تنها ظرف یک سال گذشته بیش از ۱۳ میلیارد موقعیت مکانی را برای مالکان خودروها و موتورسیکلت‌هایی که دستگاه‌های وایزر را روی خود نصب کرده‌اند، ارسال کند.

تعداد نصب اپلیکیشن ضدسرقت خودرو و موتورسیکلت وایزر به بیش از ۲۳۰ هزار نصب رسید

ترکیبی از سخت‌افزار و نرم‌افزار برای امنیت وسایل نقلیه

دستگاه‌های ضدسرقت وایزر هم‌اینک در چهار مدل 150F، B60، F100-R و M8 در بازار عرضه شده‌اند که به‌صورت آنلاین و همین‌طور توسط بیش از 170 نمایندگی در سرتاسر ایران به فروش رفته و نصب می‌شوند. این دستگاه‌ها بر صدها هزار وسایل نقلیه‌ مختلف نصب شده‌اند که ارزش آنها بیش از ۵۳ هزار میلیارد تومان تخمین زده می‌شود و در واقع وایزر تا به حال توانسته امنیت خاطر را برای بخش زیادی از جامعه‌ ایرانی به ارمغان آورد.

اما سخت‌افزار و دستگاه‌های ردیاب به‌تنهایی برای تجربه‌ کاربری خوب و حداکثر رضایت کاربران کافی نیست، زیرا بسیاری از دستگاه‌های موجود یا صرفا به‌صورت پیامکی کار کرده یا با رابط‌های کاربری ضعیف و با عملکرد با تاخیر و امکانات کم، موقعیت مکانی را نمایش می‌دهند.

در حالیکه در اپلیکیشن وایزر و بر اساس امکانات دستگاه خریداری شده، بازه‌ وسیعی از امکانات و قابلیت‌ها در دسترس کاربر قرار گرفته‌اند که می‌تواند تجربه‌ استفاده از دستگاه را به نهایت ممکن رضایت‌بخش کند.

امکانات اپلیکیشن وایزر

بنا به دستگاه مورد استفاده، اپلیکیشن وایزر قابلیت‌های متنوعی را در اختیار مالک وسیله‌ نقلیه قرار می‌دهد که مهم‌ترین آن‌ها این قابلیت‌ها هستند:

  • موقعیت‌یابی دقیق روی نقشه
  • گزارش مسافت پیموده شده در یک سال گذشته
  • قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور در صورت سرقت
  • امکان برقراری تماس صوتی با فضای داخل خودرو
  • ارسال هشدار باز شدن درب خودرو
  • ارسال هشدار وارد شدن ضربه به خودرو
  • ارسال هشدار روشن و خاموش شدن خودرو

این امکانات، در اپلیکیشن وایزر برای سال اول پس از نصب دستگاه‌های وایزر به‌صورت رایگان عرضه می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت وایزر به آدرس https://www.wizer.ir مراجعه کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1885672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =