۲ نفر
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
رونالدو الگوی ستاره بارسلونا

شب گذشته بارسلونا و اتلتیکو مادرید در هفته بیست و نهم از رقابت های لالیگای اسپانیا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

یه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این بازی رابرت لواندوفسکی ستاره بارسلونا بود. او یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد. در حقیقت رابرت لواندوفسکی روی هر سه گلی که بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید به ثمر رساند، به شکلی مستقیم اثر گذار بود.

آخرین بازیکنی که توانسته بود در زمین اتلتیکو مادرید مقابل این تیم، روی سه گل به طور مستقیم اثر گذار باشد، کریستیانو رونالدو بوده است. رونالدو در سال 2016 میلادی در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید هت تریک کرد و سه گل به ثمر رساند. پس از رونالدو هیچ بازیکن دیگری نتوانسته بود روی سه گل به شکل مستقیم مقابل اتلتیکو مادرید اثر گذار باشد تا این که شب گذشته رابرت لواندوفسکی یک گل به اتلتیکو مادرید زد و دو پاس گل هم جلوی این تیم داد.

بارسلونا در حال حاضر در رده دوم لالیگا ایستاده است و امیدوار است که این جایگاه را حفظ کند. لواندوفسکی به گفته ژاوی یکی از بهترین عملکرد های خود در بارسلونا را مقابل اتلتیکو مادرید به نمایش در آورد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1885759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =