۵ نفر
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
لیست تیم ملی بیشتر جنبه شوخی دارد

مسعود اقبالی مربی و کارشناس فوتبال به لیست جدید تیم ملی از سوی امیر قلعه‌نویی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسعود اقبالی درباره فهرست تازه تیم ملی برای دو بازی مقابل ترکمنستان اظهار کرد: به اعتقاد من لیست تیم ملی تغییرات زیادی نکرده است و همان‌هایی که همیشه حضور دارند باز هم در این لیست‌اند. این لیست تیم ملی بیشتر جنبه شوخی دارد.

به نقل از ایسنا او ادامه داد: فقط تعدادی بازیکنان را اضافه کرده‌اند که بگویند جوانگرایی صورت گرفته است؛ در حالی که دو بازی سبک با تیم ملی ترکمنستان در پیش داریم که بازی سبکی خواهد بود زیرا در کشورهای حوزه آسیای مرکزی به غیر از ازبکستان سایر تیم‌ها حریفان سرسختی به حساب نمی‌آیند و در کل حرفی برای گفتن ندارند.

اقبالی افزود: باید ببینیم استراتژی قلعه‌نویی و کادرش چیست اما هرچه باشد باید به فکر جام جهانی باشیم. با این تیم ملی به جایی نخواهیم رسید و باید تیم را جوان کنیم. این همه استعداد در تیم ملی زیر ۱۷ سال حضور داشت و نباید آنها را به حال خودشان رها کنیم.

کارشناس فوتبال در ادامه بیان کرد: باید به فکر آینده بود. البته باید قبول کنیم قلعه‌نویی مربی نتیجه‌گرایی است و اصلا دوست ندارد در بازی شکست بخورد و همین باعث می‌شود بازیکنان باتجربه را دعوت کند. باید بگویم وقتی را دیگر نداریم و باید با جوانگرایی، انقلابی در تیم ملی بکنیم.

او همچنین گفت: شاید هر مربی دیگری هم جای قلعه‌نویی بود همین تصمیم را می‌گرفت اما باید نسل جوان را تزریق کنیم و قطعا کارشناسان حمایت خواهند کرد. شاید برای مقطعی کوتاه خوشحالی کنیم اما مطمئن باشید باز هم سه بازی در جام جهانی بازی می‌کنیم و حذف می‌شویم البته وقتی هشت به اضافه یک تیم از آسیا به جام جهانی می‌روند یک فرد عادی را هم سرمربی بگذاریم در جام جهانی حضور خواهیم داشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1885957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    0 0
    یک فرق کرده دستور دهنده سنگ پرانی در دربی دعوت شده ولی بازیکنی با اخلاق و متین دعوت نشده
  • کریم US ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    0 0
    اتفاقا"بهترین لیست است. کهنسالان رفتند
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    0 0
    موافقمم
  • ali IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    0 2
    تو دروازه اصلا گلر مطمن نداریم اولین کسی که باید از تیم ملی حذف بشه بیرانوند باید باشه و بجاش امير عابدزاده دعوت بشه هم نتیجه میگیریم هم مثل دهه 60 و 70 مردم به فوتبال علاقمند میشن