۹ نفر
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
شوک نویدکیا به مس پس از نتایج درخشان

بازیکنان تیم تحول یافته مس رفسنجان از رفتن سرمربی خود پس از نتایج درخشان صحبت کردند و دلیل این امر را بدقولی مدیران باشگاه عنوان کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محرم نویدکیا که این روزها هدایت مس رفسنجان را برعهده دارد، تاکنون در چند کنفرانس خبری از وضعیت بحرانی این باشگاه گلایه کرد. وی پس از تساوی و بازی درخشان شاگردانش در نیمه دوم که بازی دو صفر باخته را با تساوی به پایان رساندند، عنوان کرد: بعضی اتفاقات در باشگاه مس، خنده‌دار است.

نویدکیا پس از چند فصل دوری از لیگ برتر، با قبول هدایت مس رفسنجان به فوتبال ایران بازگشت و در نیم‌فصل دوم به همراه این تیم عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشت.

به گزارش ورزش سه، محرم جزو نام‌هایی بود که در ابتدای فصل به عنوان گزینه این باشگاه نیز مطرح شده بود، اما این اتفاق رخ نداد تا پس از برکناری ساکت الهامی، هدایت نارنجی‌پوشان شهر رفسنجان را برعهده بگیرد. وی که در نیم فصل به آبادان نیز سفر کرد و پای مذاکره با مسوولان صنعت نفت نیز نشست، اما به دلیل عدم فراهم شدن خواسته‌هایش توسط مدیران باشگاه از قبول هدایت این تیم خودداری کرد.

اسطوره باشگاه سپاهان که سالیان متوالی چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی در این باشگاه حرفه‌ای حضور داشت، در مذاکره با باشگاه مس نیز خواستار رفتار کاملا حرفه‌ای و یک سری تعهدات از طرف باشگاه شد، که با موافقت این باشگاه صورت گرفت.

یکی از این تعهدات، پرداخت معوقات مالی این بازیکنان تا تاریخ ۱۵ اسفند بود که پس از ترک اردوی این تیم و اعتصاب بازیکنان با تاخیر دو روزه صورت گرفت تا جدیت محرم در کار بیش از پیش بر همگان مشخص شود.

مس رفسنجان دو هفته پایانی سال را به خوبی و خوشی به اتمام رساند و اگرچه در زمین فوتبال ۴ امتیاز دلچسب را به اندوخته خود اضافه کرد، اما در بیرون زمین اوضاع بر وفق مراد نبود. این تیم در پرداخت هزینه هتل اسکانش در اراک به مشکل خورد و برای دیدار اخیرشان مقابل ذوب‌آهن مجبور به اسکان در کرمان شد و مسیر 90 دقیقه‌ای به رفسنجان را طی کردند تا ناراحتی محرم دوچندان شود.

پرافتخارترین بازیکن تاریخ سپاهان، بیشترین انتقاد را به مسوولان شرکت مس ایران دارد و از آن‌ها انتظار حمایت بیشتر از تنها باشگاه لیگ برتری فوتبال این صنعت را دارد. مس که با شکست استقلال به مرحله بعد جام حذفی صعود کرد و باید در رفسنجان میزبان پیکان باشد، این شانس را دارد با قهرمانی در این رقابت‌ها جواز حضور در رقابت‌های آسیایی فصل آینده را به دست آورد.

این قهرمانی منوط به حمایت هرچه زودتر مسوولان شرکت مس ایران است تا بازیکنان و کادر این تیم بدون دغدغه و مشکلات روی عملکرد خود تمرکز کنند و شادی را به مردم شهر رفسنجان و استان کرمان هدیه کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1886014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =