سرمربی تیم ملی کشتی پیشنهاد «احمد خطر» را پذیرفت!/ گرانی‌ها مردم را اذیت می‌کند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: از مردم می‌خواهم که کمتر روی مبارزه یزدانی و تیلور حساسیت به خرج بدهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران درباره سالی که پشت سر گذاشت به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: در سال ۱۴۰۲ شروع کارمان با اردوی جوانان بود. هم در آسیا و جهان برای سومین بار متوالی قهرمان شدیم. بعد از آن بنده به رده بزرگسالان آمدم. شرایط سختی بود. این را به گردنم گذاشتند که تا الان خوب بوده است. از نظر فنی ریسک کردم و تیم ملی را پذیرفتم، اما مرا مجاب کردند که این موضوع به نفع کشتی ایران است و بنده نیز در نهایت پذیرفتم.


به نقل از اطلاعات آنلاین وی در ادامه گفت: ما در زندگی خودمان که باز هم درگیر کشتی هستیم. از فروردین ماه سال قبل تا الان همه چیزمان کشتی بوده است. البته خانواده هم شرایط ما را درک کرده اند و از آن‌ها ممنونم.


کاوه درباره جدال مهم سال که همان چالش میان ورزشکاران غیر فوتبالی با بازیکنان تیم ملی فوتبال بود گفت: کشتی به حق خودش نرسیده است. در این یکی دو سال اخیر با تلاش های آقای علیرضا دبیر شرایط بهتر بوده است. هزینه‌های خوبی شده است، ولی اصل قضیه این است که باید مسئولان رده بالای کشور بیشتر به این رشته نگاه کنند. کشتی می‌تواند شور و نشاط به جامعه بدهد. شخص رییس جمهور باید کمیته‌ای تشکیل دهد تا قبل از المپیک به این بچه‌ها بیشتر توجه شود. اینجا خبری نیست و با سیلی صورت مان را سرخ نگه داشته ایم. نگوییم ۵ میلیارد زیاد است؛ این، پول یک خانه معمولی هم نمی‌شود.


وی افزود: پول بدهند به فوتبال، ولی در کنارش به رشته‌های دیگر هم توجه کنند. کشتی ما الان تقریبا هم سطح فوتبال نشاط می‌آورد و باید این را جدا نگاه کنند. همه دیدیم که در بحبوحه کشتی قهرمانی جهان جامعه شور و نشاط پیدا کرد.


کاوه درباره مشکلات اقتصادی جامعه و انتظاراتش از مسئولان به «اطلاعات آنلاین» گفت: خود ما در ۲۰ روز گذشته تماس‌هایی داشته ایم از مردم که مشکل زیاد دارند. گرانی‌ها مردم را اذیت می‌کند و فشار می‌آورد. ما مردم نجیبی داریم، ولی باید برای این مردم فکری کرد. شانس آوردیم در این دوره زمانه خانواده‌ها تک فرزندی شدند، اما باز هم مشکل دارند. مسئولان گرفتاری مردم را درک کنند. اخباری که می‌آید فلان فرد اختلاس کرده و... این‌ها مردم بیشتر اذیت می‌کند.


وی درباره مهمترین سوال سال یعنی وضعیت حسن یزدانی و رقابت وی با تیلور گفت: حسن بعد از جراحی دست از اردیبهشت می‌آید روی تشک. امیدواریم در بهترین فرم قرار بگیرد. باید قبول کنیم دیوید تیلور استثنایی است. متاسفانه در این سال‌ها در تقابل با حسن اغلب برنده شده است اگر می‌خواهیم کمک کنیم باید حساسیت خود روی این مبارزه را کم کنیم.


کاوه درباره صحبت‌های جنجالی فردی به نام احمد مجدزاده و اینکه گفته می‌تواند کاری کند که یزدانی، تیلور را شکست دهد گفت: احمد خطر همدوره ما و کشتی گیر خوبی بود و رفیق مان است. ولی قدیم آنقدر کشتی گیر زیاد بود که خیلی‌ها دیده نمی‌شدند. اینکه گفته کاری می‌کند که حسن، تیلور را ببرد خوب است؛ شاید از ایشان دعوت کنیم سری به اردوی ما بزند.


وی در پایان گفت: امیدوارم در سال ۱۴۰۳ همه مردم ایران سلامت باشند و مشکلات اقتصادی هم کمتر شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1886977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اصغر‌شرفی IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    0 0
    حتما‌دعوت‌کن‌احمد‌بی‌خطر‌بیاد‌اردو