خبر مهم فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره شناورهای جدید

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: تامین امنیت کشتیرانی را با قدرت بیشتر دنبال می‌کنیم و الحاق شناورهای لازم در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در محفل انس با قرآن کریم مرکز فرماندهی آماد و پشتیبانی این نیرو که در سیرجان برگزار شد، گفت: برنامه های قرآنی در این ماه و همه ایام سال در تمامی مراکز نیروی دریایی در سطح کشور برگزار می شود و ما همیشه ضمن توجه ویژه به برنامه های فرهنگی، شرایط عملیاتی برای امنیت را حفظ می کنیم وتوان دفاعی ما در جهان به اثبات رسیده است.

آنگونه که روابط عمومی ارتش روایت کرده است، وی افزود : مبنای کار ما برنامه های قرآنی است و در سال جدید نیز تامین امنیت کشتیرانی را با قدرت بیشتر دنبال می کنیم و الحاق شناورهای لازم را در دستور کار خود راشته و در تامین امنیت لازم برتری و اقتدار کامل داریم.

امیر دریادار ایرانی گفت: هر کجا در مأموریت‌ها و فعالیت‌های مان موفق بوده‌ایم، قطعاً ریشه‌اش قرآن بوده، چون اصل ولایت هم قرآن کریم است و باید قوانین و مقرارت را از قرآن یاد بگیریم و ارزش‌های قرآن را حفظ کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: موفقیت ما بر مبنای حرکت در مسیر و دستورات فرماندهی معظم کل قوا بوده و خواهد بود و در همه مراحل زندگی وامدار خون شهداء هستیم و باید این مسیر را با دقت و جدیت دنبال کنیم.

دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی دریایی حتی در شناورها و ناوگروه‌ها در آب‌های آزاد هم جلسات قرآن کریم را برگزار می‌کنند و با فرهنگ قرآنی مأنوس هستند و این فرهنگ ، موجب پیشرفت ما شده و موجب شده هیچ تهدیدی ما را از مسیر و مأموریتی که داریم باز ندارد.

امیر دریادار شهرام ایرانی در پایان گفت: ما پیرو راه شهداء هستیم و نهادینه شدن مکتب حاج قاسم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا، موجب اقتدار دفاعی و نظام جمهوری اسلامی شده است، و این اقتدار ما در جهان هم به اثبات رسیده است.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1888024

برچسب‌ها