۰ نفر
۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰
دیزنی رنگ سبز جدیدی خلق کرد!

لوگو جدید سرویس دیزنی پلاس دارای رنگ سبز ویژه‌ای به نام Aurora است که نمونه‌ی آن را جای دیگری پیدا نمی‌کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، دیزنی از مدتی قبل اعلام کرده بود که تغییراتی در لوگو دیزنی پلاس اعمال می‌کند و در همین راستا کاربران اخیراً متوجه شده بودند که سرویس استریم مورد بحث لوگو جدیدی دارد. لوگو جدید دیزنی پلاس که روی رنگ سبز تأکید می‌کند، جایگزین لوگو نمادین متمرکز بر رنگ آبی شده است.

مقایسه لوگو قدیمی و لوگو دیزنی پلاس ۲۰۲۴ رنگ سبز

لوگو جدید دیزنی پلاس در کنار لوگو قدیمی

دیزنی برای لوگو جدید دیزنی پلاس رنگی منحصربه‌فرد به نام Aurora (شفق قطبی) تولید کرده است که ترکیبی از رنگ آبی دیزنی و رنگ سبز هولو محسوب می‌شود (هولو امروز با دیزنی پلاس ادغام شد).

تغییرات لوگو دیزنی پلاس در روزهای اخیر بسیار بحث‌برانگیز شده بود. عده‌ای از کاربران معتقد بودند که لوگو تغییر نکرده و نمایشگر دستگاه آن‌ها خراب شده است. عده‌ای دیگر اعتراض خود را نسبت‌ به تصمیم دیزنی اعلام کردند و گروهی از کاربران گفتند که از اصلاح لوگو دیزنی پلاس استقبال می‌کنند.

نسخه متحرک لوگو جدید ۲۰۲۴ دیزنی پلاس

پس‌زمینه‌ی تاریک لوگو قبلی جای خودش را به پس‌زمینه‌ای نسبتاً پرنور داده که در نگاه اول ممکن است به مذاق هر کسی خوش نیاید، اما قطعاً جذابیت‌های خودش را دارد.

تغییر رنگ لوگو دیزنی پلاس شاید کاربران قدیمی دیزنی را ناراحت کند، اما از دیدگاه برندینگ، تغییری مثبت محسوب می‌شود. بسیاری از اپلیکیشن‌های موجود در تلویزیون دارای لوگو آبی و مشکی هستند و دیزنی پلاس حالا در بین آن‌ها متمایز به نظر می‌رسد.

ظاهراً تغییرات صرفاً روی لوگو دیزنی پلاس اعمال شده‌اند و محیط داخلی این اپلیکیشن همچنان تم آبی و خاکستری خود را حفظ کرده است.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1888739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =