۳ نفر
۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲
همه چیز درباره تور استانبول

جاذبه‌های دیدنی، تاریخی، فرهنگی، تفریحی و طبیعی استانبول سبب شده امروزه به یکی از توریستی‌ترین نقاط جهان تبدیل شود. با رزرو تور استانبول از فلای‌تودی می‌توانید به بهترین نقاط این شهر با کمترین قیمت سفر کنید. در این محتوا هر آنچه را که نیاز است در مورد این تور بدانید، در اختیار شما قرار خواهیم داد.

می‌دانید که استانبول ترکیبی از آثار قدیمی و تاریخی و سازه‌های مدرن است. در واقع یکی از اصلی‌ترین علل محبوبیت تور استانبول در بین گردشگران این است که این شهر به طور همزمان دنیای تاریخی و دنیای مدرنیته را به تصویر می‌کشد. اگر می‌خواهید یک سفر اقتصادی به استانبول داشته باشید، خرید تور استانبول فلای‌تودی، بهترین انتخاب برای شما است.

جاذبه‌های گردشگری استانبول

با رزرو تور استانبول فلای‌تودی می‌توانید از معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی استانبول دیدن کنید و بهترین خاطرات را در کنار عزیزانتان بسازید. ممکن است برای شما نیز سوال پیش بیاید که بهترین جاذبه‌های گردشگری تور استانبول فلای‌تودی چیست. به صورت کلی در پاسخ به این سوال باید گفت اگر بخواهیم لیستی از تمامی جاذبه‌های گردشگری و تفریحی این شهر تهیه کنیم، بدون شک لیستی بلند و بالا خواهد بود که بازدید از آن‌ها نیاز به صرف زمان زیاد دارد. در ادامه به معرفی جذاب‌ترین مکان‌های دیدنی این شهر که در بین گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار است، می‌پردازیم.

  • میدان تکسیم
  • آب انبار باسیلیکا سیسترن
  • برج دختر
  • خیابان استقلال
  • مسجد ایاصوفیه
  • مسجد سلطان احمد
  • کاخ توپکاپی
  • جزیره بیوک آدا
  • کاخ دولما باغچه
  • بازار بزرگ استانبول
  • برج گالاتا

قیمت تور استانبول

به صورت معمول هزینه سفر به استانبول برای افراد مختلف با توجه به نوع سفری که دارند، متفاوت است. به طور مثال برخی از افراد دوست دارند در بهترین هتل‌های استانبول اقامت داشته باشند و از رستوران‌های معروف ترکیه، غذا تهیه کنند اما برخی دیگر ترجیح می‌دهند در هتل‌های معمولی‌تری اقامت داشته باشند و در ازای آن به مکان‌های دیدنی بیشتری بروند.

با این تفاسیر نمی‌توان یک قیمت واحد برای سفر به استانبول اعلام کرد اما به صورت کلی هزینه‌های سفر به استانبول شامل مواردی مانند هزینه بلیط هواپیمای رفت‌و برگشت، هزینه ورودی جاذبه‌های دیدنی و گردشگری، رستوران‌ها، کافه‌ها، رزرو هتل، خرید بیمه مسافرتی، خرید سوغاتی و... است.

همه چیز درباره تور استانبول

آیا می‌دانستید با رزرو تور استانبول فلای‌تودی می‌توانید هزینه‌های خود را به طور چشمگیری کاهش دهید؟ فلای‌تودی به منظور راحتی بیشتر کاربران هتل‌هایی را برای اقامت گردشگران انتخاب می‌کند که علاوه بر داشتن کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز داشته باشند. از طرفی دیگر این مجموعه به منظور کاهش هزینه، ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیما را ارائه می‌دهد. از آنجایی که این تورها معمولا شامل خدمات کاملی مانند حمل‌ونقل، هتل، غذا، مکان‌های دیدنی و تفریحی و... هستند، در مقایسه با سفرهای شخصی، نیاز به بودجه کمتری دارند.

تور استانبول نوروز 1403

به احتمال زیاد می‌دانید که یکی از بهترین فصل‌ها برای سفر به استانبول، فصل بهار است زیرا فصل تابستان و زمستان به علت گرما و سرمای زیاد آنچنان مناسب سفر نیستند. در بهار زیبایی استانبول به دلیل آب‌وهوای مناسب و رویش شکوفه‌ها و گیاهان دو چندان می‌شود.

جالب است بدانید حتی در فصل بهار جشنواره‌ها و مراسم‌های بسیار زیبایی نیز در استانبول برپا خواهد شد. یکی از زیباترین جشنواره‌ها که معمولا در فروردین ماه برگزار می‌شود، جشنواره لاله است. با رزرو تور استانبول نوروز 1403 می‌توانید عکس‌های زیبا در میان بهشت لاله این جشنواره بگیرید.

سفر به استانبول بدون ویزا

معمولا یکی از رایج‌ترین سوالات افراد در هنگام رزرو تور استانبول فلای‌تودی این است که این تور نیاز به دریافت ویزا دارد یا خیر؟ خوشبختانه ایرانیان برای سفر به استانبول نیاز به هیچ ویزایی ندارند و تنها به همراه داشتن پاسپورت قانونی و معتبر برای آن‌ها کافیست.

با توجه به این موضوع حتما قبل از سفر اعتبار پاسپورت خود را چک کنید تا در هنگام سفر دچار مشکل نشوید. در برخی موارد تنها با گذشت یک روز از مهلت گذرنامه، مشکلات جدی پیش می‌آید. در ضمن به این نکته توجه داشته باشید که بدون ویزا در ترکیه می‌توانید به مدت 90 روز اقامت داشته باشید و به تفریح بپردازید.

همه چیز درباره تور استانبول

مدارک مورد نیاز برای رزرو تور استانبول

  1. گذرنامه با حداقل مدت اعتبار 6 ماه
  2. پرداخت عوارض خروج
  3. داشتن بیمه مسافرتی (در صورت لزوم)
  4. به همراه داشتن بلیط‌های هواپیمایی
  5. همرا داشتن بیمه و گواهینامه بین‌المللی (در صورتی که نیاز به رانندگی باشد.)

رزور تور استانبول از فلای‌تودی

تور استانبول فلای‌تودی یا تور ترکیه نوروزی فلای‌تودی، یک انتخاب اقتصادی برای تمامی کسانی است که با کمترین بودجه قصد رفتن به سفر خارجی دارند. با این تور به طور چشمگیری هزینه‌های اضافی شما کاهش پیدا می‌کند و از طرفی دیگر با وجود راهنما دیگر سردرگمی‌های سفرهای شخصی را نخواهید داشت.

شما می‌توانید انواع خدماتی مانند خرید بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، خرید ارزان‌ترین بلیط‌های قطار، رزرو هتل‌های داخلی و خارجی و اخذ انواع ویزا (توریستی، تجاری و سفارت) را از مجموعه فلای‌تودی دریافت کنید.

امکان دسترسی به تمامی خدمات و امکانات این مجموعه هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی فراهم است. چنانچه به دنبال دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تورهای مسافرتی یا خدمات دیگر هستید، می‌توانید با تیم پشتیبانی 24 ساعته این مجموعه تماس بگیرید. کارشناسان مجرب فلای‌تودی، مناسب‌ترین پکیج‌ها را با توجه بودجه شما معرفی خواهند کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1889544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =