محمد مهاجری: این بخش از سخنان رهبری را دوست نداریم، ما اصولگراها /هرجا سخن از وحدت به میان آمده، خود را به کوچه علی‌چپ زده ایم

فعال سیاسی اصولگرا نوشت: در چند روز اخیر، بخش اقتصادی بیانات نوروزی رهبر انقلاب مورد توجه رسانه ها قرار گرفت اما متاسفانه فراز مربوط به اختلال در وحدت ملی از سوی خودی‌ها جدی نگرفته شد. حتی امامان جمعه هم از آن عبور کردند. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا، در یادداشتی با عنوان «این سخنان رهبری را دوست نداریم، مااصولگراها» در کانال تلگرامی خود نوشت؛

چندسال پیش یکی از چهره های سیاسی-اجرایی که در دولتهای خاتمی،احمدی‌نژاد و روحانی مسئولیت داشت و در کارنامه اش، حکم انتصاب از طرف رهبری را نیز دارد، به نویسنده این سطور پیشنهاد کرد در مطلبی به این نکته اشاره کنم که افرادی تلاش می‌کنند میان بعضی مسئولان پیشین ( که او نامش را برد) با مسئولان عالیرتبه کشور اختلاف ایجاد شود. به زعم او این اختلافات به وحدت ملی ضربه می زند و افراد موثر عملا از چشم یکدیگر می افتند و..."

پیشنهاد آن دوست را بخاطر محافظه کاری نپذیرفتم و چیری ننوشتم. امسال که در سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب ، ایشان گفتند:"...ارتباط و همدلی اجتماعی خیلی مهم است؛ در این زمینه دچار غفلت شدیم؛ خودمان به دست خودمان در وحدت ملّی‌مان اختلال ایجاد میکنیم. همه‌ی ‌ما در این غفلت شریکیم..." آن خاطره تداعی شد .

تاسف انگیز است که بخشی از باصطلاح سیاسیون کشور، از هیچ تلاشی برای تخریب همدلی اجتماعی فروگذار نمی‌کنند و هرجا که دعوت به وحدت می‌شود ، مثل جن که از بسم الله می‌ترسد از آن گریزانند.

در چند روز اخیر، بخش اقتصادی بیانات نوروزی رهبر انقلاب مورد توجه رسانه ها قرار گرفت اما متاسفانه فراز مربوط به اختلال در وحدت ملی از سوی خودی‌ها جدی نگرفته شد. حتی امامان جمعه هم از آن عبور کردند.

متاسفانه باید گفت مااصولگراها معمولا هرجا سخن از وحدت به میان آمده، خود را به کوچه علی‌چپ زده ایم.دلیلش کاملا روشن است.بازار تندروی را وحدت تعطیل می کند . و کیست که دوست داشته باشد کرکره مغازه اش پایین کشیده شود؟

به انتخابات اسفند گذشته که می‌نگریم میدانداری تندروهایی که وحدت را هووی خود می دیدند، روشن است. ننیجه این افراطی‌گری در انتخابات معلوم شد. قهر بخش بزرگی از مردم با صندوق رای، بالا بودن تعداد آرای سفید و باطله، ورود نمایندگانی با حدود ۵درصد کل واجدین شرایط شرکت در انتخابات،محصول تفرقه افکنی های پیشاانتخاباتی است.

کینه ناشی از برهم خوردن وحدت اجتماعی، به مذاق مااصولگراها شیرین آمده و تاسف‌برانگیز اینکه اسم برهم زنندگان وحدت را گذاشته ایم حافظ نظام و ارزشها. و آنها به پشتگرمی همین مدالی که به سینه شأن چسبانده‌ایم هر روز بیش از دیروز بر آتش نقار ،دشمنی و دوقطبی سازی می‌دمند ؛ و در این میان گویی بزرگان اصولگرا اصلا توجهی به بیان رهبری ندارند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1889660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =