تصادف زنجیره‌ای ۴ خودرو در جنوب استان کرمان / اعلام آمار کشته‌ها و مصدومان

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: بر اثر تصادف زنجیره‌ای چهار خودرو در جنوب استان کرمان در جاده جیرفت به سربیژن ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند. او گفت: تا کنون در این حادثه سه نفر در سر صحنه تصادف فوت کرده اند. فلاح خاطرنشان کرد: این حادثه ۱۵ مصدوم داشته که ۴ مصدوم درمان سرپایی شدند و مابقی مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش خبرآنلاین، مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: بر اثر تصادف زنجیره‌ای چهار خودرو در جنوب استان کرمان ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند.

تسنیم در خبری نوشت:رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از وقوع تصادف زنجیره‌ای در جاده جیرفت به سربیژن خبر داد و اظهار داشت: متاسفانه در این سانحه چهار خودرو بایکدیگر برخورد کردند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه در ساعت ١٢:۴۴ دقیقه ظهر امروز یکشنبه دوازدهم فروردین‌ماه رخ داده است، افزود: بلافاصله از اطلاع این حادثه یک تیم امدادونجات هلال احمر از پایگاه سربیژن به محل حادثه اعزام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر نیروهای هلال احمر در حال امدادرسانی به آسیب‌دیدگان هستند، گفت: تا کنون در این حادثه سه نفر در سر صحنه تصادف فوت کردند.

فلاح خاطرنشان کرد: این حادثه ۱۵ مصدوم داشته که ۴ مصدوم درمان سرپایی شدند و مابقی مصدومان با همکاری عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

از ۲۴ اسفندماه سال قبل تا بامداد روز گذشته یازدهم فروردین ماه ۶۳۳ حادثه رانندگی در استان کرمان اتفاق افتاده است که ۶۲ نفر طی این مدت در حوادث رانندگی استان کرمان جان خود را از دست دادند و نزدیک به ۴۷۶ نفر در این حوادث مجروح شدند.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1889847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =