راهپیمایی روز قدس، امسال با شکوه بیشتری در استان همدان برگزار می‌شود

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در همدان توسط رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اعلام شد.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، سرهنگ ابراهیم فارسی در جمع خبرنگاران گفت: برای برگزار شدن مطلوب راهپیمایی روز قدس، تمام مسیرهایی که در شهر همدان به راهپیمایی منتهی می‌شود از میدان امام(ره) به خیابان شریعتی، میدان شریعتی، خیابان پاسداران و در انتهای مراسم حسینیه امام(ره) دارای محدودیت ترافیکی خواهد بود.

وی افزود: تمام معابری که به مسیر برگزاری راهپیمایی منتهی می‌شود از ساعت ۸ صبح برای خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها محدودیت تردد دارند، ضمن اینکه در مورد وسایل نقلیه عمومی اعمال محدودیت از ساعت ۹ صبح در خیابان شریعتی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با اشاره به اینکه محدودیت کامل تردد از میدان آرامگاه بوعلی و میدان امامزاده عبدالله به سمت چهارراه خواجه رشید خواهد بود، خاطرنشان کرد: در خیابان میرزاده عشقی، از تقاطع شکریه به سمت میدان شریعتی، آخرین تقاطع خیابان مهدیه منتهی به میدان شریعتی و همچنین تقاطع جوادیه به سمت میدان شریعتی نیز در این روز شاهد محدودیت تردد خواهیم بود.

فارسی یادآور شد: در طول مسیر راهپیمایی، ممنوعیت توقف برای همه خودروها وجود دارد و همچنین موتورسیکلت‌ها به هیچ وجه ترددی در میدان امام و خیابان شریعتی نباید داشته باشند.

وی افزود: تمام معابر فرعی منتهی به مسیر راهپیمایی نیز محدودیت تردد دارند و از مردم می خواهیم در زمان برگزاری راهپیمایی از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اضافه کرد: مالکان مناطقی که در مسیرهای مذکور هستند، در ساعات ذکر شده در طول مسیر راهپیمایی خودروهای خود را متوقف نکنند.

حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان نیز با اشاره به اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با فرمان امام راحل برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی، روز جهانی قدس نامگذاری شده است، گفت: همه ساله این روز در کشور و بسیاری از نقاط جهان راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود.

وی از برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۲۵ نقطه استان همدان همزمان با سراسر کشور خبر داد و افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور و باشکوه مردم در شهرها و روستاهای استان با هدف تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل در حمایت از مقاومت مردم فلسطین علیه اشغالگران برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس شهر همدان در ساعت ۱۰:۳۰ روز جمعه از میدان امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار داشت: در ادامه راهپیمایان مسیر چهارراه شریعتی، میدان شریعتی، خیابان پاسداران را طی می‌کنند و در حسینیه امام برای اقامه نماز جمعه تجمع خواهند کرد.

وی گفت: سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس در همدان حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی است، نماز جمعه نیز به امامت آیت‌الله شعبانی امام جمعه همدان اقامه خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، معرفتی و بصیرتی، برپایی غرفه‌های دانشجویی و کودک و نوجوان، ارائه محصولات فرهنگی در راستای بصیرت افزایی، جهاد تبیین و ... را از برنامه‌های پیش بینی شده در راهپیمایی روز قدس شهر همدان برشمرد.

فاضلیان ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: مردم استان همدان در لبیک به ندای حقیقت مدارانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری یک بار دیگر صلابت، بیداری و بصیرت خود را در روز جهانی قدس به جهانیان نشان می‌دهند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1891219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =