۱ نفر
۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
با مراکز خرید ارزان آنکارا آشنا شوید

آنکارا مکانی عالی برای گردشگری و سپری کردن یک سفر رویای در کشور ترکیه است. اماکن گردشگری متنوع، از مدرن تا تاریخی، طبیعت زیبا و پارک‌ها و دریاچه‌های زیبا و پر از آرامش. اما سفر به ترکیه بدون خرید معنای واقعی پیدا نمی‌کند.

در این مطلب قصد داریم مراکز خرید برجسته در آنکارا و بویژه مراکز خرید ارزان، با محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به شما معرفی کنیم. پس قبل از تهیه بلیط آنکارا و اعزام به ترکیه این مطلب را مطالعه کنید تا فرصت یک خرید استثنایی و مقرون‌به‌صرفه در ترکیه را از دست ندهید.

بهترین و ارزانترین مراکز خرید آنکارا

آنکارا مراکز و فروشگاه‌های فراوانی با برندهای ترکی و خارجی دارد. اما کدام منطقه و کدام مراکز خرید ارزش سر زدن در طول سفر دارند؟

آنکا مال آنکارا

آنکا مال یکی از بزرگترین و مشهورترین مراکز خرید شهر آنکارا است. این مرکز خرید بیش از ۳۳۰ فروشگاه در خود جای داده و انواع برندهای ترکی و بین‌المللی در آن مشغول به فعالیت هستند. آنکا مال همچنین با امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی از قبیل سینما، بولینگ، رستوران، کافی‌شاپ، مرکز بدنسازی و بازی‌ برای کودکان، مکانی استثنایی برای خرید و سپری کردن اوقاتی خوش در کنار خانواده است. این مرکز خرید در مرکز شهر آنکارا و در بلوار دوملوپینار واقع شده است.

مرکز خرید کنت پارک آنکارا

مرکز خرید کنت پارک (Kentpark Shopping Center) یکی دیگر از مراکز خرید مدرن و محبوب شهر آنکارا است. این مرکز خرید در منطقه چانکایا واقع شده و ۶ طبقه و ۲۴۰ فروشگاه از برندهای مختلف دارد. از انواع برندهای ترکی و بین‌المللی گرفته تا امکانات تفریحی و سرگرمی مخصوص کودکان، سینما سه‌بعدی، سالن بولینگ، رستوران و کافی شاپ، مرکز بدنسازی و دفاتر تجاری درون این مرکز واقع شده‌اند.

این مرکز خرید در فصول مختلف سال جشنواره‌های خرید برگزار می‌کند و تخفیف‌های ویژه‌ای برای خرید ارزان‌تر و با شرایط ویژه به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. برندهای مشهور زیادی از جمله Zara ،US POLO و Pull & Bearکه ارزش بازدید و تهیه بلیط آنکارا را دارند. برای بازگشت انرژی هم رستوران سرآشپز بزرگ و استارباکس منتظر شما هستند.

مرکز خرید اوپتیموم آوت لت

مرکز خرید اوپتیموم آوت لت نیز یکی دیگر از مراکز خرید معروف و ارزان در استانبول ترکیه است. این مرکز خرید در بخش آسیایی شهر و در منطقه آتا شهیر واقع شده است. در این مرکز خرید برندهای متنوعی مثل آدیداس، نایک، کالوین کلین، کلمبیا، سامسونگ، تامی هیلفیگر و دیگر توسط فروشگاه‌های مختلف ارائه می‌شوند. یک انتخاب عالی که به عنوان یکی از بهترین و ارزانترین مراکز خرید در آنکارا شهرت زیادی دارد.

مرکز خرید سپا آنکارا Cepa

مرکز خرید سپا از دیگر مراکز خرید سرپوشیده در آنکارا است که ارزش بازدید دارد. این مرکز خرید با طراحی مدرن و جذاب و همکاری با فروشگاه‌های معتبر ترکیه‌ای و خارجی در حال فعالیت است. محصولات متنوعی از جمله هدایا، سوغات و جواهرات تا پوشاک و کفش، همه چیز با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این مجموعه تجاری موجود است. توصیه می‌کنیم از فروشگاه‌های لباس و کفش‌فروشی، این مرکز خرید حتما دیدن کنید.

مرکز خرید سیتی اوت لت

مرکزی تجاری خارج از شلوغی شهر و تقریبا نزدیک به مرکز شهر است و بسیاری از برندهای ترکی و بین‌المللی در فروشگاه‌های این مرکز قابل مشاهده هستند. در موقعیت‌های ویژه و حراجی‌ها، فروشندگان برندهای مختلف، قیمت‌های مناسبی در این مرکز خرید ارائه می‌کنند. همچنین فودکورت، صرافی و خدماتی نظیر پارکینگ رایگان دارد.

مرکز خرید پانورا آنکارا

مرکز خرید پانورا یکی از بهترین مراکز خرید در ترکیه است که یک روز کامل شما را در خود مشغول نگه می‌دارد. انواع کالا و محصولات در این مرکز خرید وجود دارد. از برندهای مشهور لباس، ساعت، اسباب‌بازی و پوشاک تا انواع کالای دیجیتال. علاوه بر فروشگاه‌های خرید، کافی شاپ، رستوران، محل استراحت و سینما نیز دارد و خاطره یک خرید مفرح را برای شما رقم می‌زند.

در طبقه اول گالری نقاشی ترکیه و فروشگاه‌های بزرگ از برندهای متفاوت حضور دارند. اگر در زمان مناسبی به ترکیه سفر کنید، خریدهای مقرون به صرفه‌ای خواهید داشت. طبقه دوم فروشگاه‌های لباس مردانه، زنانه و کودکانه هستند. همچنین لوازم خانگی و دیجیتال نیز در این طبقه واقع شده‌اند و در طبقه سوم فروشگاه‌های عرضه لوازم آرایشی با کیفیت حضور دارند. در این طبقه همچنین فروشگاه‌های اسباب‌بازی فروشی و لوازم بچه معروف نیز فعالیت دارند. درنهایت در طبقه آخر یک شهربازی کوچک ولی جذاب با وسایل هیجان‌انگیز مشغول به فعالیت است که اوقات خوشی برای کودکان شما رقم خواهد زد.

با مراکز خرید ارزان آنکارا آشنا شوید

مرکز خرید گوردیون آنکارا

گوردیون یکی از دیگر مراکز خرید مدرن و بزرگ در آنکارا است که از سال ۲۰۰۹ به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این مرکز خرید با بیش از ۱۵۰ فروشگاه با محصولات متنوع و کیفیت بالا، رستوران‌ها و کافه‌های پر زرق و برق و فضاهای تفریحی جذا، توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده است. این مرکز خرید همچنین ۱۳ سالن سینما با پخش فیلم‌های روز دنیا، فروشگاه‌های با برندهای معروف و معتبر ترکی و بین‌المللی و پارکینگی با گنجایش ۲۳۰۰ خودرو دارد.

مرکز خرید آرکادیوم آنکارا

اگر به دنبال یک مرکز خرید بزرگ با برندهای معروف و مشهور ترکیه و دنیا هستید، آکاردیوم یکی از بهترین و معرف‌ترین مراکز در شهر آنکارا است که ارزش سر زدن دارد. این مرکز خرید بزرگ و مدرن با امکانات متنوعی در فضایی به وسعت بیش از ۳۶۰۰ متر مربع طراحی شده و هر طبقه آن به بخش‌های مختلفی تقسیم شده است. در طبقه اول فروشگاه‌های پوشاک زنانه، مردانه و کودکانه فروشگاه دارند.

سفر ارزان به آنکارا در فلای‌تودی

اگر قصد دارید سفری مقرون به صرفه اما خاطره‌انگیز به آنکارا داشته باشید در فلای‌تودی تمام مقدمات آن فراهم است. شما می‌توانید با استفاده از سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی تور یا بلیط هواپیما به مقصد آنکارا را پیدا کرده و امکان مقایسه قیمت و خدمات آن را نیز داشته باشید. به علاوه می‌توانید برای رزرو هتل و تهیه بیمه مسافرتی و تور نیز از خدمات این شرکت استفاده کنید و سفری امن و راحت داشته باشید.

از دیگر خدمات فلای‌تودی می‌توان به خرید بلیط قطار و اتوبوس و صدور ویزای توریستی اشاره کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1893158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =