عکس‌| داور ایرانی آرسنال - بایرن مونیخ را سوت زد

در بازی شب گذشته آرسنال و بایرن مونیخ، یک داور ایرانی حضور داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهبد بیگی داور ایرانی الاصل در بازی بایرن مونیخ و ارسنال حضور دارد. نام او کمتر در میان هواداران ایرانی شناخته شده بود اما جالب است بدانید که پیش از این هم در لیگ قهرمانان قضاوت داشت و برای بازی پاری سن ژرمن و دوراموند پرچم زده بود.

به گزارش ورزش سه، مهبد بیگی داور بین المللی فوتبال سوئد است که از سال ۲۰۱۴ کار خود را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد و حالا یکی از چهره‌های مهم داوری این کشور محسوب می‌شود.

2009156

مهبد بیگی پیش از این بازیهای دیگری را هم در سطح اروپا قضاوت کرده بود که از جمله آنها باید به بازی فرانسه - قزاقستان اشاره کرد.

او متولد ۱۳۶۵ در سوئد است و در ۳۸ سالگی به سطحی رسیده که همراه با گلن نیبرگ معروف برای بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مسافر استادیوم امارات می‌شود.

نکته جالب اینکه بیگی پیش از سفر به انگلیس گفتگویی را هم با رسانه‌های سوئدی انجام داد تا مشخص شود این بازی چه اهمیت ویژه و مهمی برای او و فدراسیون فوتبال سوئد دارد.

2009157

مهبد بیگی با پدر و مادر و نام ایرانی، حالا توجه هواداران ایرانی را هم به خود جلب کرده و در حالی که تصاویرش از قضاوت در بازی ارسنال و بایرن مونیخ دست به دست می‌شود، شهرت جالبی در میان هواداران ایرانی کسب می‌کند.

2009155

پیش از این کمتر نامی از او در فضای فوتبال ایران وجود داشت اما حضور در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نام مهبد بیگی را بر سر زبان‌ها می‌اندازد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1893377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =