وعده استاندار سیستان و بلوچستان بعد از حمله تروریستی روز گذشته در سیب و سوران

استاندار سیستان و بلوچستان در واکنش به حمله تروریستی روز گذشته در این استان گفت: قطعا پیگیری موضوع تا شناسایی و برخورد قاطع با عاملان، مسببان و حامیان عوامل این حادثه تروریستی در دستور کار نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و دستگاه قضایی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، استاندار سیستان و بلوچستان به اقدام تروریستی در مسیر مهرستان- سیب و سوران واکنش نشان داد.

بنا به روایت ایسنا، در پیام محمد کرمی آمده است:

اقدام تروریستی عصر روز سه شنبه در مسیر مهرستان - سیب و سوران و حمله به ۲ خودروی انتظامی که منجر به شهادت پنج تن از نیروهای جان بر کف فراجا شد، در ادامه‌ توطئه‌های ابتر دشمنان برای مقابله با پیشرفت منطقه و انتقام‌گیری از مردم ایران به خاطر حمایت همه‌جانبه از آرمان قدس شریف انجام شده است.

اینجانب ضمن محکومیت قاطعانه اقدام تروریستی مزدوران رژیم صهیونیستی و دشمنان مردم شیعه و اهل سنت، شهادت پنج نیروی جان بر کف انتظامی شهیدان "محسن کمالی دوست، اسماعیل بزی اله ری، کاظم ملائی، حسین سردشتی بیرجندی و بهزاد بارانی" را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، عموم ملت ایران به خصوص مردم شهیدپرور سیستان و بلوچستان و بویژه خانواده‌های داغدار شهدای بزرگوار تبریک و تسلیت می‌گویم.

همچنین ضمن تسلیت به نیروهای خدوم انتظامی قطعا پیگیری موضوع تا شناسایی و برخورد قاطع با عاملان، مسببان و حامیان عوامل این حادثه تروریستی در دستور کار نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و دستگاه قضایی خواهد بود.

در این درگیری محسن کمالی دوست، اسماعیل بزی الله ری ،کاظم ملائی، حسین سردشتی بیرجندی و بهزاد بارانی به شهادت رسیدند.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1893401

برچسب‌ها