کوثری: افزایش قیمت ارز و کالاها ارتباطی به حمله نظامی اسرائیل ندارد /کاری می کنیم اسرائیل پشیمان شود

کوثری در واکنش به افزایش ارز و کالاها بر اثر تاثیر حمله اسرائیل، به جماران گفت: افزایش ارز و کالاها با موضوع حمله نظامی ارتباطی ندارد و دولت باید در این مسئله حساسیت بیشتری داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در خصوص پاسخ ایران به اسرائیل در گفتگویی تاکید کرد: بحث مقابله به مثل بر اساس یکسری پارامترها است؛ آن هم زمان، مکان و بررسی این دو موضوع است که در چه موقعی و در چه زمانی انجام شود که اثرگذاری آن بسیار بالا باشد. لذا ما باید مقداری تامل کنیم نه آنکه آنقدر زمان بگذرد تا مساله لوث شود.

بنا به روایت جماران، وی افزود: باید مدت زمان منطقی باشد و قطعا یقینا که اطلاعات کلی آن را دارم با فرمایشات مقام معظم رهبری که تاکید بر این موضوع دارند؛ کاری کنیم که آنها از کار خود پشیمان شوند و این کار نیز باید عملی شود و می‌شود در حالیکه آن‌ها بسیاری از سفارت خانه‌های خود را تعطیل کردند باید نقطه‌ای انتخاب شود که هم اثر داشته باشد و باعث شادی مردم شود.

وی در خصوص صبر استراتژیک، گفت: آن‌ها خودشان می‌دانند ما به این صورت عمل نمی‌کنیم. ما حرفی نمی‌زنیم یا اگر بزنیم حتما عمل می‌کنیم.

کوثری درباره افزایش ارز و کالاها بر اثر تاثیر حمله اسرائیل، گفت: افزایش ارز و کالاها با موضوع حمله نظامی ارتباطی ندارد و دولت باید در این مسئله حساسیت بیشتری بگذارد. درگیری‌ها برای امروز که نیست، بعد انقلاب تا امروز این مسئله ادامه داشته است. منافقین می‌آمدند وضعیت را ناامن می‌کردند و امروز نیز ادامه دارد، می‌خواهند ما نباشیم. در موضوع افزایش قیمت‌ها دولت باید رسیدگی کند.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1893639

برچسب‌ها