واکنش هنیه به شهادت فرزندانش در حملات رژیم صهیونیستی

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز (چهارشنبه) شهادت سه تن از فرزندان و تعدادی از نوه‌هایش در حمله رژیم صهیونیستی در غزه را تایید کرد.

به گزارش خبرآنلاین، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به شهادت فرزندان و تعدادی از نوه‌هایش در حمله رژیم صهیونیستی گفت: خداوند را به خاطر این افتخاری که با شهادت سه فرزند و نوه‌هایم نصیب ما کرد، شکر می‌کنم.

براساس گزارش الجزیره، هنیه در ادامه افزود: با این دردها و خون‌ها، ما برای ملت و مسأله فلسطین و امت خود امید، آینده و آزادی می‌آفرینیم.

به گزارش ایسنا، اسماعیل هنیه همچنین تصریح کرد: فرزندان شهیدم به شرف زمان، مکان و شرف پایان نائل آمدند.

وی در ادامه افزود: فرزندانم نزد مردم ما در نوار غزه مانده و این باریکه را ترک نکرده‌اند.

هنیه اظهار داشت: تمامی فلسطینیان و همه ساکنان غزه با دادن خون فرزندان خود بهای سنگینی پرداخت کرده‌اند و من نیز جزو یکی از آنها هستم. حدود ۶۰ تن از اعضای خانواده خود به درجه شهادت نائل شده‌اند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس همچنین خاطرنشان کرد: حدود ۶۰ نفر از اعضای خانواده من مانند تمامی ملت فلسطین به شهادت رسیدند و میان آنها هیچ تفاوتی وجود ندارد.

وی ادامه داد: دشمن صهیونیستی گمان می‌کند که با هدف قرار دادن فرزندان رهبران، عزم و اراده ملت ما را درهم می‌شکنند اما ما خطاب به اشغالگران می‌گوییم که این خون‌ها ما را در اصول و پایبندی به سرزمین‌مان ثابت‌قدم‌تر و استوارتر خواهد کرد.

هنیه همچنین تاکید کرد: دشمن صهیونیستی به اهداف خود نخواهد رسید و مقاومت سقوط نخواهند کرد.

وی عنوان کرد: آنچه را که دشمن از طریق کشتار، ویرانی و نسل‌کشی موفق به تحقق آن نشد در مذاکره نیز به آن دست نخواهد یافت.

هنیه اظهار داشت: دشمن در این توهم به سر می‌برد که با کشتن فرزندانم مواضع خود را تغییر خواهم داد. خون فرزندان من از خون شهدای ما در غزه با ارزش‌تر نیست، زیرا آنها همه فرزندان من هستند.

واکنش هنیه به شهادت فرزندانش در حملات رژیم صهیونیستی
پیکرهای اعضای خانواده هنیه

هنیه تاکید کرد: خون فرزندانم به‌مثابه فداکاری در راه آزادی قدس و مسجد الاقصی است. ما لحظه‌ای تردید و نیز عقب‌نشینی نخواهیم کرد و به مسیر خود برای آزادسازی شهر قدس و مسجد الاقصی ادامه خواهیم داد.

وی در پایان گفت: تهدیدات رژیم اشغالگر مبنی‌بر حمله به رفح، ملت و مقاومت ما را نمی‌هراساند. ما در قبال باج‌گیری اشغالگران تسلیم نخواهیم شدچراکه مردمی که تسلیم شوند در امان نخواهند بود. ما هر اندازه که جانفشانی‌ها هم بزرگ باشد، سازش نخواهیم کرد و تسلیم نخواهیم شد.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1893703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =