ایران‌ اسلامی در صیانت از منافع مشروع خود با اقتدار ایستاده است

مدیرکل‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پیامی با حمایت و قدردانی‌ از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن مواضع رژیم اشغالگر قدس، این اقدام را نشانه صلابت‌ و اقتدار ایران اسلامی در صیانت از منافع مشروع خود بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، درمتن پیام "پیام احمدی "مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان آمده است :

بسمه‌تعالی

﴿قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ﴾

با آنان به نبرد برخیزید تا خداوند آنان را به دست شما عذاب کند و رسوایشان نماید و شما را بر آنان پیروزی دهد و سینه‌های [پر سوز و غم] مردم مؤمن را شفا بخشد. (سوره مبارکه توبه ،آیه ۱۴)

عملیات غرورآفرین «وعده صادق» که با غرش موشک‌ها و حرکت نورانی پهپادها در آسمان غربی آسیا، شبی بی‌مانند را در تاریخ جهان به یادگار گذاشت، گواه آن دارد که ایران اسلامی در صیانت از منافع مشروع خود همچنان با صلابت و با اقتدار ایستاده است و در پاسخ به هر تجاوزی، کوبنده و پشیمان کننده وارد کارزار می‌شود.

این عملیات دندان‌شکن نه تنها پیامی آشکار برای رژیم اشغالگر قدس به همراه داشت بلکه قدمی شد برای رسیدن به آرزوی همه آزادگان و مرهمی شد برای آرامش خاطر دردمندان.

بر خود لازم می‌دانم، ضمن تبریک و شادباش این پیروزی عزتمندانه به امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز شهدا و مردم مقاوم و دلیر محور مقاومت از ایران اسلامی تا عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین، از درگاه خداوند متعال نابودی هر چه سریعتر تمامی ستمکاران و در رأس آن‌ها رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی را مسئلت می‌نمایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1895336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =