معلمان نمونه استان سمنان، شناسایی شدند

مسئول دبیرخانه ستاد بزرگ‌داشت مقام معلم استان سمنان از پایان کار ارزیابی و معرفی برترین‌های این دوره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، با پایان‌یافتن کار ارزیابی، معلمان نمونه استان سمنان، شناسایی و به دبیرخانه کشوری، معرفی شدند.

عاطفه عمادالدین مسئول دبیرخانه ستاد بزرگ‌داشت مقام معلم استان سمنان اظهار داشت: ارزیابی مرحله ‌استانی از روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳، آغاز و تا سه‌شنبه ۲۱ فروردین سال جاری با حضور سه تیم به تفکیک سه دوره تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم انجام شد.

وی افزود: تمامی معلمان رسمی، پیمانی، آزمایشی، قراردادی و خریدخدمت شاغل در تمام واحدهای آموزشی و پرورشی اعم از دولتی و غیردولتی(نیروهای آزاد) در هریک از دوره‌های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم که به‌صورت موظف، حداقل ۱۲ ساعت تدریس در هفته داشته باشند، مورد ارزیابی قرار گرفتند و در نهایت بر اساس سهمیه استان سمنان به تفکیک هر دوره تحصیلی، سه نفر از استان به مرحله کشوری راه یافتند.

مسئول دبیرخانه ستاد بزرگ‌داشت مقام معلم استان سمنان تصریح کرد: با پایان ارزیابی این دوره از جشنواره، طلعت معافی معلم دوره ابتدایی شهرستان مهدیشهر، مهدی صائمی معلم دوره اول متوسطه منطقه بسطام و مرضیه رضوانی معلم دوره دوم متوسطه شاهرود به‌عنوان معلمان نمونه و برتر مرحله استانی به دبیرخانه کشوری معرفی شدند.

عمادالدین در پایان یادآور شد: امتیازهای داده شده از سوی کمیته ارزیابی به‌صورت سیستمی در سامانه، ثبت و بر اساس سهمیه استان، معلمانی که بالاترین امتیاز مورد نظر را برای ورود به مرحله‌ی کشوری کسب کردند، در سامانه مشخص شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1895472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =