راه‌اندازی اولین مرکز آموزشی‌رفاهی بین راهی فرهنگیان کشور در استان سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در دیدار با مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از راه‌اندازی اولین مرکز آموزشی‌رفاهی بین راهی فرهنگیان کشور در اردوگاه دکتر منصوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سیدجمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش سمنان به‌منظور تعامل هرچه بیشتر آموزش و پرورش استان با صندوق ذخیره فرهنگیان به‌همراه عبدالمجید نصیری نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان استان سمنان، غلامرضا همتی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش سمنان و رئیس کارگروه استان و سیدابوالفضل حسینی عامل ذی‌حساب اداره‌کل آموزش و پرورش با محسن احمدی مدیرعامل این مؤسسه، دیدار و ضمن ارائه پیشنهادهای قابل اجرا در زمینه فرآیند تأمین مسکن فرهنگیان و...، گفت‌وگو کرد.

وزیری در ابتدای سخنانش ضمن قدردانی از مدیرعامل مؤسسه و اقدامات اجرایی مؤثر و قابل توجه ویژه اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به زیرساخت‌های معدنی و گردشگری سمنان، ورود مؤسسه برای سرمایه‌گذاری در استان به‌ویژه در بخش معادن را خواستار شد.

وی اظهار داشت: در این دیدار، پیشنهادهایی از سوی استان درخصوص بازدید مدیران ادارات شهرستان‌ها و مناطق و مدارس استان از صندوق ذخیره فرهنگیان، بازدید جمعی از دانش‌آموزان و فرهنگیان در قالب اردوی راهیان پیشرفت از پروژه صندوق و شرکت سهامی صنعتی و تولیدی ماشین‌سازی اراک، برگزاری نشست مشترک با دعوت از مدیران کل و مدیرعامل صندوق و رؤسای شرکت‌های وابسته به‌منظور تبادل نظر و آشنایی بیش‌تر با اهداف صندوق، تمهیدات لازم برای تأمین تسهیلات فرهنگی از طریق بانک سرمایه و هم‌چنین تأمین وسیله نقلیه فرهنگیان به‌ویژه در زمینه تأمین مسکن فرهنگیان بیان شد که مورد توجه مدیرعامل مؤسسه قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان در پایان سخنانش از راه‌اندازی نخستین مرکز آموزشی‌رفاهی بین راهی فرهنگیان کشور در اردوگاه فرهنگی‌تربیتی دکتر ناصر منصوری امیرآباد این استان با حمایت و همراهی مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.

نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان سمنان در ادامه این دیدار به ارائه گزارش کوتاهی از وضعیت صندوق در استان پرداخت و گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان سمنان با شش‌هزار و ۳۴۴ عضو در حال فعالیت است و طبق نمودار شرکت فرآیند نوین فرهنگیان در اسفند ۱۴۰۱ در رتبه ۲۹ قرار داشته که این نتیجه با تلاش اعضای کارگروه به‌ویژه عنایت مدیرکل آموزش و پرورش استان و تبیین مسائل صندوق با رویکرد امیدآفرینی و پیگیری‌های رئیس کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان استان حاصل شد.

وی افزود: صندوق ذخیره فرهنگیان سمنان در زمینه درصد افزایش حق عضویت، مقام سوم را کسب و در بازه زمانی پنج‌ماهه دوم سال ۱۴۰۲ نیز در بحث درصد افزایش سهم‌الشرکه نسبت به برنامه عملیاتی به مقام اول کشوری صعود کرده است که این موضوع، نشانگر تلاش اعضای کارگروه در استان و شهرستان‌ها و مناطق است.

نصیری در بخش پایانی سخنانش به بیان مطالبات مشترک اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان استان سمنان ازجمله تأمین امکانات قابل توجه برای اعضا، ارائه خدمات گسترده‌تر در بخش لیزینگ، پرداخت وام‌های ضروری به اعضا، سرمایه‌گذاری اعضا در بخش معادن استان و... پرداخت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1895476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =