۱ نفر
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۸
بلایی که پلیس سر قاچاقچی مواد مخدر آورد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت، از کشف ۱۲ کیلو تریاک و دستگیری یک قاچاقچی سابقه دار در اتوبان آزادگان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت: با ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، مسئولیت رسیدگی به پرونده بر عهده گرفتند.

برنا در خبری نوشت:این مقام انتظامی ادامه داد: با پیگیری‌های شبانه روزی فعالیت متهم و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و زیر نظر گرفتن رفت و آمدهای وی، مشخص شد این متهم با مراجعه به یکی از استان‌های جنوبی، مقادیرقابل توجهی مواد مخدر تهیه و قصد دارد آن را به وسیله یک دستگاه خودروی سواری به تهران منتقل کند.

وی افزود: با مشخص شدن روش کار متهم و شناسایی محور حرکتی وی، با هماهنگی مقام قضائی تیمی متشکل از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به بزرگراه خلیج فارس اعزام و محدوده را زیر نظر گرفتند.

سرهنگ باباپور تصریح کرد: با تکمیل اقدامات مقدماتی شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز و در نهایت خودروی سوژه مورد نظر در محدوده بزرگراه آزادگان مشاهده و با استفاده از گشت آشکار در یک عملیات ضربتی و هماهنگ و در اقدامی غافلگیرانه خودرو را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار داشت: با توقف خودرو، متهم دستگیر و در بازرسی از خودرو نیز ۱۲ کیلو گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ باباپور در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی و اعتراف به جرم خود، برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1895585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =