اهدای احکام قهرمانی مسابقات آسیایی کیوکوشین ورزشکاران بانوان در کرخه

دختران با استعداد شهر شاوور شهرستان کرخه توانستند مقام های برتر در مسابقات آسیایی با کمک مربیان و حمایت‌های خانواده های خودشان به دست بیاورند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: آئین اهدای احکام قهرمانی مسابقات آسیایی کیوکوشین ورزشکاران بانوان شهر شاوور شهرستان کرخه، با حضور سرگرد پاسدار قاسم گوروی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه،فتحی نیا استاد حوزه و دانشگاه،گلمغامی زاده رئیس اداره آموزش و پرورش کرخه، درمحل سالن ورزشی حوزه مقاومت بسیج مسلم بن عقیل(ع) برگزار شد.

بانوان کیوکوشین کار شهر شاوور در ابتدای برنامه با صدور بیانیه ای از پاسخ درست و کوبنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی غاصب و کودک کش حمایت کردند.

استاد فتحی نیا به موضوع اهمیت ورزش و پیاده کردن سبک زندگی اسلامی و دینی که اساس موفقیت هر فرد از جمله در ورزش می باشد،پرداخت.

لازم به ذکر است با وجود محدودیت ها و کمبودها،این دختران با استعداد شهر شاوور شهرستان کرخه توانستند مقام های برتر در مسابقات آسیایی با کمک مربیان و حمایت‌های خانواده های خودشان به دست بیاورند

در ادامه برنامه خانم سواعدی مربی دختران ورزش کیوکوشین، گزارشی از فعالیت، برنامه ها و تلاش‌های انجام شده در جهت کسب این موفقیت بزرگ را به حضار محترم ارائه دادند.

در پایان برنامه، مربیان، ورزشکاران و مقام آوران، لوح تقدیر و احکام قهرمانی خود را از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه دریافت کردند.

این برنامه به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس خاتون(س) ناحیه کرخه تدارک دیده شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1896405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =