یوتیوبری که بیشترین دنبال‌کننده را دارد چه محتوایی تولید می‌کند؟

MrBeast و T-Series برای کسب بیشترین مشترکین کانال یوتیوب با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرنلاین، جیمی دونالدسون، یوتیوبر معروف به مستربیست، محبوبیت زیادی دارد اما هرگز رتبه‌ی اول بیشترین مشترکین کانال در یوتیوب را نداشته است. T-Series، بزرگترین برند موسیقی و استودیو فیلم هند، درحال‌حاضر با ۲۶۳ میلیون مشترک یوتیوب، رتبه‌ی اول را دارد، اما مستربیست با ۲۵۲ میلیون مشترک، به‌سرعت در حال نزدیک‌شدن است.

براساس گزارش زومیت، T-Series که موقعیت خود را تهدیدشده می‌بیند، ویدئویی منتشر کرد و بینندگان را به مشترک‌شدن در کانال فراخواند. در ابتدای ویدئو جمله‌ی منتسب به گلشن کومار، بنیانگذار T-Series (که در سال ۱۹۹۷ درگذشت)، دیده می‌شود: «من می‌خواهم هند و مردمم را در رأس پلتفرم بین‌المللی قرار دهم.»

یوتیوبری که بیشترین دنبال‌کننده را دارد چه محتوایی تولید می‌کند؟

ویدیو T-Series مستقیماً به مستربیست اشاره نکرده، اما این ویدئو بین موزیک ویدیوها و تریلرهای فیلم که معمولاً این کانال پست می‌کند عجیب است.

مستربیست ماه گذشته هفت میلیون و سال گذشته ۱۰۵ میلیون مشترک کسب کرده. در مقابل T-Series ماه گذشته دو میلیون و سال گذشته ۲۳ میلیون مشترک کسب کرده و این اعداد تفاوت رشد کانال‌ها را به وضوح نشان می‌دهند.

مستربیست قرار است میزبانی Beast Games، یک مراسم بازی با بودجه‌ی پنج میلیون دلاری را انجام دهد. احتمالاً رشد مخاطبان مستربیست به‌لطف این برنامه بیشتر از قبل خواهد شد.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1896821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =