۰ نفر
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
کشف BMW لوکس و قاچاق در این شهر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه خودوری BMW قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه خودوری BMW قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کالای قاچاق را بیش از ۵ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل نگهداری خودوری قاچاق در محدوده خیابان فدائیان اسلام شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد یک دستگاه خودوری سواری BMW قاچاق در داخل پارکینگی واقع در خیابان فدائیان اسلام مخفی شده است که به وسیله کامیون‌های خودوربر به این مکان منتقل و سپس قرار است تا تحویل مشتری شود.

افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که مشخص شد این محل پارکینگی عمومی بوده که یک دستگاه خودوری سواری BMW سفید رنگ فاقد پلاک در این محل پارک و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بوده و در سامانه نیز ثبت نشده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه این خودرو بیش از ۵ میلیارد تومان ارزش دارد، تصریح کرد: پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1897346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =