ایسنا نوشت:

معاون احضار و اعزام سازمان وظيفه‌عمومي ناجا گفت: سازمان‌ها و نهادهاي دولتي مي‌توانند با هماهنگي و اخذ مجوز لازم از ستادكل نيروهاي مسلح، مشمولان وظيفه فارغ‌التحصيل دانشگاهي را براي رفع بخشي از نيازمندي‌هاي فني و تخصصي به‌كار گيرند.
سرهنگ رحمان عليدوست گفت: ميزان سهميه سربازان مامور به دستگاه‌هاي دولتي، نحوه و چگونگي پذيرش اين دسته از مشمولان را ستاد كل نيروهاي مسلح تعيين و پس از هماهنگي با دستگاه‌هاي ذيربط به سازمان وظيفه عمومي به منظور تامين مشمولان مورد نياز ابلاغ مي‌كند.
عليدوست همچنين درباره وضعيت خدمت سربازان معتاد گفت: تمامي مشمولان پيش از آن كه به خدمت سربازي اعزام شوند، توسط مورد پزشك معاينه قرار مي‌گيرند و اگر هنگام معاينه يا اقرار خود مشمول، موضوع اعتياد به موادمخدر محرز شود از اعزام اين دسته از مشمولان تا سپري كردن دوره سم‌زدايي و ترك اعتياد جلوگيري مي‌شود.
مشمولان تعيين تكليف نشده تا قبل از افزايش زمان سربازي خود را معرفي كنند
عليدوست در ادامه با بيان اينكه مشمولان وظيفه در 18 دوره در طول سال و با برنامه‌ريزي به خدمت اعزام مي‌شوند، از مشمولاني كه تاكنون خود را به منظور تعيين تكليف وضعيت معرفي نكرد‌ه‌اند خواست: از فرصت استثنايي در مورد فراگيري دوره آْموزشي در استان يا شهرستان محل سكونت استفاده كنند و پيش از افزايش زمان خدمت سربازي، خود را از طريق دفاتر پليس +10 به رده‌هاي وظيفه عمومي محل سكونتشان معرفي كنند.
4545 
 
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =