از نظر پرویز مظلومی، استقلال باید برای نیم فصل دوم تقویت شود.

پرویز مظلومی سرمربی استقلال پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل نفت تهران گفت: «بازی سختی پیش رو داشتیم چرا که نفت در بازی‌های گذشته‌اش قدرتمند ظاهر شده بود. این تیم تاکتیک‌پذیر بود و روی ضد حملات خیلی خوب کار می‌کرد. طبق برنامه‌ای که ما داشتیم سعی کردیم اولین گل بازی را هرچه زودتر به ثمر برسانیم تا به نوعی جلوی ضد حملات این تیم گرفته شود چرا که آن‌ها در چنین شرایطی جلو می‌کشیدند. همین هم شد و ما به هدف‌مان رسیدیم و در این بازی پیروز شدیم.»
مظلومی ادامه داد: «نفت البته در دقایقی خیلی خوب ما را تحت فشار قرار داد. به هر حال استقلال در حدود یک هفته سه بازی سنگین را انجام داد. بازیکنان ما در اواخر بازی نشان دادند که مقداری خسته ‌اند و این خستگی را از بازی‌های قبل در وجودشان می‌بینند. در فواصل بین بازی‌ها فرصت زیادی برای تمرین‌های تاکتیکی نبود اما با این حال بازیکنان استقلال در این مسابقه خیلی خوب کار کردند.»
مظلومی در پاسخ به این که آیا به رفتن فرهاد مجیدی رضایت داده است یا خیر گفت: «مجیدی تصمیمش را گرفته و اکنون دنبال رضایت از من است اما من رضایت ندادم. هواداران به او علاقه‌مندند و من امیدوارم مجیدی به خاطر این هواداران بماند.»
مظلومی با بیان اینکه تمرین‌های تیمش سه روز تعطیل خواهد شد گفت: «با توجه به اینکه ما 9 دی در جام حذفی باید برابر تیم شهرداری یاسوج قرار بگیریم، تمرین‌ها را از چهارشنبه از سر خواهیم گرفت تا بازی با ذوب آهن در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا چند بازی باید انجام دهیم و برنامه‌های زیادی داریم.»
سرمربی استقلال با اشاره به جدایی ولید علی و کرار جاسم از ترکیب تیمش گفت: «با توجه به جدایی این بازیکن از استقلال درصدد هستیم در نیم فصل تیم را تقویت کنیم. جدایی ولید علی قطعی است و کرار جاسم هم به خاطر همراهی تیم کشورش در بازی‌های کشورهای عربی هنوز به استقلال نیامده اگر او هم نیاید، باید قطعا به جایش بازیکن بگیریم. امیدوارم مقررات سازمان لیگ برای انجام این کار به ما اجازه دهد که بتوانیم دو جایگزین مناسب برای آن‌ها داشته باشیم.»
وی از حضور دو بازیکن خارجی در ایران طی هفته جاری خبر داد و گفت: «دو بازیکن خارجی در خطوط دفاع و حمله مد نظر داریم که چهارشنبه وارد ایران می‌شوند و اگر امکانش باشد آن‌ها را جذب کنیم. ما با توجه به مصدومیت‌هایی هم که داریم کمبودهایی را در ترکیب احساس می‌کنیم و با توجه به رقابت‌های سنگینی که پیش رو داریم باید خیلی خوب استقلال را در روزهای آتی تقویت کنیم.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =