رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی(ره) موضوع فلسطین را به عنوان یک موضوع اصلی برای انقلاب اسلامی و جهان اسلام تعریف کردند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار جمعی از اسرای آزاد شده از زندان‌های رژیم صهیونیستی گفت: تاریخ سراسر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی سیاه‌ترین دوران تاریخ معاصر می‌باشد.
 
گزيده اي از سخنان رئيس مجلس شوراي اسلامي در اين ديدار در ادامه مي آيد:
  • آرمان فلسطین، آرمان انسانی است و ایستادگی و مقاومت تنها راه دستیابی ملت مظلوم فلسطین به آرمان‌ها و اهداف خویش  است. سازش هیچ دستاوردی برای ملت مظلوم فلسطین نداشته و نخواهد داشت. 
  • امام خمینی(ره) موضوع فلسطین را به عنوان یک موضوع اصلی برای انقلاب اسلامی و جهان اسلام تعریف کردند. مساله‌ی فلسطین همواره یک شاخص تعیین حق و باطل است.
  • دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین و آزادی سرزمین‌های اشغالی مسوولیت بزرگی برای هم انسان‌های آزادی‌خواه است. سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین در همه‌ی عرصه‌ها می‌باشد و در این راه از هیچ کمکی به ملت فلسطین دریغ نخواهد کرد.
  • موج اخیر بیداری اسلامی در کشورهای منطقه یک ظرفیت عظیم برای دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین می‌باشد و بی‌تردید این تحولات اثرات بسیار مثبت و مبارکی برای آزادی سرزمین‌های فلسطین خواهد داشت.
  • رژیم صهیونیستی به شدت از عواقب تحولات کنونی در هراس می‌باشد. 
در  این دیدار اسرای آزاد شده از زندان‌های رژیم اشغالگر قدس با بیان خاطرات خود از دوران بازداشت به رفتارهای غیرانسانی عناصر رژیم صهیونیستی در زندان‌ها اشاره و تصریح کردند: ما در دوران بازداشت با این واقعیت آشنا شدیم که رژیم صهیونیستی یک قدرت پوشالی، توخالی و ضعیف می‌باشد. آنها ضمن قدردانی از حمایت و کمک‌های معنوی جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین خاطرنشان کردند: ملت فلسطین هیچ‌گاه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت و تا آزادی سرزمین‌های اشغال شده به مقاومت و پایداری خود ادامه خواهند داد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =