استان البرز تا پایان دولت سیزدهم با تحول بزرگی در زیرساخت ها و سرانه ها مواجه خواهد بود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: بر این باور هستیم که طرح مولدسازی دارایی های دولت از جمله برنامه های دولت سیزدهم در جهت افزایش بهره وری از دارایی های دولت برای رفاه و رضایتمندی مردم است.

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ مجتبی عبداللهی در جلسه مولدسازی دارایی های دولت که روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد، با بیان اینکه از تمامی طرح ها و برنامه هایی که به مسیر توسعه استان شتاب ببخشد، استقبال می کنیم، افزود: در راستای مولد سازی دارایی های دولتی در استان آمادگی خود را اعلام کرده ایم.

وی ادامه داد: این درخواست مطرح بود که از درآمدهای حاصله، استان به صورت مستقیم منتفع شود تا انگیزه مضاعفی در دستگاه ها شکل گیرد.

عبداللهی با اشاره به ضعف در زیرساخت ها و پروژه های نیمه تمام استان، گفت: اکنون که وزارت اقتصاد رویکردهایی از جمله تکمیل پروژه های نیمه تمام و تقویت زیرساخت ها در استان ها را در دستور کار دارد، البرز می تواند بعنوان پایلوت در این راستا نیز اعلام آمادگی کند.

وی افزود: با برنامه ریزی دقیقی درصدد ارتقا زیرساخت های استان هستیم و امید است تا پایان دولت سیزدهم شاهد تحولات بزرگی در این رابطه باشیم.

استاندار البرز گفت: بر این باور هستیم که طرح مولدسازی دارایی های دولت از جمله برنامه های دولت سیزدهم در جهت افزایش بهره وری از دارایی های دولت برای رفاه و رضایتمندی مردم است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1900335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =