۰ نفر
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
«۳۱ رویا» از جواد مولانیا به روی صحنه می‌رود

جواد مولانیا، بازیگر، کارگردان، مدرس تئاتر اثر جدیدش را به تهیه‌کنندگی سپهر صاحبی (تهیه‌کننده موسیقی و بنیان‌گذار و مدیر موسسه هنری رنگین کمان هنر جوان) در تماشاخانه ملک به روی صحنه خواهد برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین -در خلاصه داستان این اثر چنین آمده:« سی و یک رویا، قصه‌ی همه‌ی ماست. ما که رویایی داریم برای رفتن، برای ماندن، برای گفتن و برای سکوت کردن. احمد و مینا رویایی در سر دارند همچون ما، اما چه کسی شجاعت دست کشیدن دارد؟ و چه کسی شجاعت ماندن؟»

مولانیا که پیش‌ از این نمایش‌های موفق «سوتفاهم»، «آمادئوس»، «هوراشیو» و «دن‌کیشوت» و «خبری از او نیست» را به روی صحنه برده است. نمایش «آمادئوس» از جمله آثار موفق اجرا شده در دهه ۹۰ که مورد استقبال تماشاگران و کارشناسان واقع شد و مجید نوروزی برای بازی در این نمایش، برنده‌ی جایزه شانزدهمین جشن بازیگر خانه تیاتر شد؛ همچنین نمایش «هوراشیو» یکی از پرفروش‌ترین‌ نمایش‌های فروردین ۱۳۹۸ بود و «خبری از او نیست» با عبور از مرز یک میلیارد تومان،عناوین از پرفروش‌ترین‌ نمایش‌های هفته پایانی آذر و بهمن سال ۱۴۰۲ و نمایش امتیازدار تیوال را از آن خود کرد.

از دیگر عوامل می‌توان به سجاد قربانی، پریا یاراحمدی ( دستیاران اول کارگردان)، زهره آقامیر (دستیار دوم کارگردان)، علی حمصیان (عکاس، ساخت تیزر)، امیر محمدرفیع خواه (لوگوتایپ)و سارا حدادی ( مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای و تبلیغات) اشاره کرد.

بازیگران و دیگر عوامل این اثر روانشناسانه متعاقبا اعلام خواهند شد.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1903333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =