بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در کرمانشاه 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان بهسازی و آسفالت شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کرمانشاه، سید شهرام کهریزی اظهار کرد: طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۹۴ کیلومتر از راه‌های روستایی عملیات بهسازی و روکش آسفالت انجام شده است و در ۴۴ کیلومتر از راه‌های روستایی عملیات زیر سازی تا مرحله پریمکت انجام و در سال جدید عملیات آسفالتی انجام خواهد شد.

وی افزود: با احداث و بهسازی ۹۴ کلیومتر راه روستایی بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ خانوار از راه آسفالته بهره‌مند شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه ۴۴ کیلومتر از راه‌های روستایی در سال گذشته تا مرحله پریمکت پیش رفته است تصریح کرد: با مساعد شدن وضعیت جوی و آغاز فعالیت کارخانه های آسفالت استان عملیات روکش آسفالت محورهای روستایی انجام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در فروردین ماه سال‌جاری در محورهای روستایی سرایی لاریز کریم به طول ۱.۳ کیلومتر و راه روستایی الیاسی محمود نادر به طول ۰.۳ کیلومتر در شهرستان سرپل ذهاب عملیات پریمکت، اجرایی ۲ هزار متر لایه اساس در راه روستایی ده‌باغ شهرستان کرمانشاه و اجرایی عملیات ابنیه فنی در راه روستایی تنگاب شهرستان قصرشیرین انجام شده است.

کهریزی در پایان با بیان این‌که راه‌های روستایی فرعی موتور محرک تولید است، گفت: هر چه دسترسی روستاها به راه‌ها بهتر باشد تولیدات با قیمت مناسب‌تری به بازارهای مصرفی می‌رسد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1903803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =