نورالله حیدری نماینده اردل در نطق امروز خود از علاقه قلبی​اش به رئیس​جمهور سخن گفت که هم اکنون به خصومت شخصی احمدی​نژاد با وی، رسیده است.

به گزارش خبرآنلاين، وي گفت: با نفوذ جريان انحرافي، بي​مهري​ها در دولت شروع شد و به خصومت شخصي رئيس​جمهور با بنده رسيد که در تکريم دولت نهم و دهم هيچ کم نگذاشته بودم.
وي با اشاره به سفرهاي استاني رئيس​جمهور ادامه داد: برخي نامزدهاي احتمالي جريان انحرافي را در اين سفرها به همراه رئيس​جمهور به جايگاه ويژه مي​برند تا به مردم معرفي شوند. آنوقت در جلسه مديران استان درغياب من، عليه بنده حرف مي​زنند.
حيدري افزود:من که مي​دانم وسواسان خناس عليه من در گوش رئيس​جمهور زمزمه کرده بودند! ولي دادن گزارشات خلاف واقع به رئيس​جمهور چه دردي را درمان مي​کند؟
اين نماينده اصولگرا با هشدار نسبت به رويکردهاي تبليغاتي براي حضور در مجلس نهم، گفت: اينکه عده​اي تحرک و پيگيري مجدانه نمايندگان استان را حرکتي تبليغاتي مي​خوانند و مي​خواهند اين اميد را به ياس و سکون تبديل کنند، کار اشتباهي است.
وي در پايان اضافه کرد: برخلاف ادعاي رئيس​جمهور، او را مدير آب اجراي استان نمي​دانم ولي او را مسئول پروژه​هاي ناصحيح استان مي​دانم که ضمانت کافي و متقن ندارند!
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =