ما که با تمام وجود بازی کردیم دیگر این چه اتهاماتی است که به ما می‌زنند؟

«گل را من نزدم فرهاد زد.» این نخستین اظهار‌نظر حسین کاظمی پس از دربی است. خیلی‌ها گمان کردند که او گلزن استقلال در بازی با پرسپولیس بود. حتی بیشتر سایت‌ها و خبرگزاری نام او را به عنوان گلزن مشخص کردند اما خودش می‌گوید «گل را من نزدم». به همین دلیل هم بود که حسین به اندازه گلزنی در دربی خوشحالی نکرد.

با این حال مهم این است که استقلال بازی باخته را مساوی کرد و آنها بازی سنتی را به حریف واگذار نکردند. او در گفت‌و‌گو با خبرنگار روزنامه خبر در مورد این بازی می‌گوید «در بیشتر دقایق بازی ما سر‌تر از پرسپولیس بودیم. فکر می‌کنم اگر در زدن ضربات آخر بیشتر دقت می‌‌کردیم می‌توانستیم به راحتی آنها را شکست دهیم. به نظر من گل پرسپولیس در روند خلاف بازی به دست آمد و آنها با یک پنالتی از ما پیش افتادند. خوشبختانه برتری پرسپولیسی‌ها زیاد طول نکشید و با گلی که فرهاد مجیدی به ثمر رساند توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.»

کاظمی با بیان این حرف اعتراف می‌کند که گل را فرهاد مجیدی زده است. این در حالی است که خیلی از مطبوعات ورزشی نام گلزن دربی را حسین کاظمی ثبت کردند؛ «نه گل را فرهاد زد. البته هر دوی ما همزمان به توپ رسیدیم و می‌توانم بگویم که هردوی ما به آن ضربه زدیم اما مهم نتیجه گرفتن استقلال است و نباختن به پرسپولیس».

پس از کسب 6 تساوی شایعه در مورد تبانی در دربی پایتخت بیشتر از گذشته شنیده می‌شود. حتی این بار صدای هواداران هم در‌آمد و سرخابی‌ها، این بار همدل و همصدا به نتیجه تساوی اعتراض کردند. 80‌هزار هوادار برای این به ورزشگاه نمی‌آیند که شاهد مسابقه‌ای باشند که نتیجه‌‌اش از قبل مشخص است.

با این حال کاظمی نظرش بر‌خلاف این موضوع است. او تأکید می‌کند که هیچ تبانی انجام نشده و اصلاً نمی‌شود چنین کاری را انجام داد: «کدام تبانی! ما از جان و دل بازی کردیم. نظر شخصی من این است، نمی‌شود که با 22 نفر تبانی کرد. آنچه باعث شده تا هواداران خیال کنند که در دیدارهای دربی تبانی می‌شود کسب 6 نتیجه پی‌در‌پی تساوی بوده است. اگر شما هزار بار هم فیلم مسابقات را بازبینی کنید نمی‌توانید اثری از تبانی ببینید. مثلاً شوتی را من به سمت دروازه حریف می‌زنم و معمارزاده آن را مهار می‌کند. اگر او نتواند آن را مهار کند و توپ وارد دروازه شود چه اتفاقی می‌افتد؟ استقلال حتماً باید از پرسپولیس گل بخورد؟ مطمئن باشید اگر این‌طور باشد همه به راحتی می‌فهمند و اصلاً نمی‌توان فوتبال بازی کرد.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 19056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =