آزمون: از هواداران لورکوزن ناراحت نیستم/ آینده‌ام هنوز مشخص نیست

ملی‌پوش ایرانی تیم رم در خصوص آخرین وضعیت خود به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سردار آزمون این فصل در ترکیب رم درخشیده و در دیدارهای اخیر یا به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده و یا در ترکیب اصلی قرار گرفته است. اینکه او در تیمی باشد که روملو لوکاکو و تامی آبراهام را در اختیار داشته باشد و باز هم بتواند در ترکیب اصلی بازی کنید، قطعا کار بزرگی انجام داده است.

به نقل از ایرنا رم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا و در شرایطی که بازی رفت را در المپیکو با دو گل به لورکوزن واگذار کرده بود، به بای آره‌نا رفت تا شاید بتواند ورق را برگرداند و به فینال صعود کند. این اتفاق اما رخ نداد و رم در حالی که با دو گل از حریف پیش بود، نتوانست از اندوخته خود محافظت کند و در نهایت با تساوی دو بر دو، این لورکوزن بود که پا به بازی نهایی گذاشت و حریف آتالانتا شد.

سردار در خصوص مصاف رم مقابل لورکوزن و همینطور آینده حرفه‌ای‌اش گفت‌وگویی انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

ابتدا درباره این بازی حساس رم و لورکوزن صحبت کن. واقعا حیف شد که نتوانستید به فینال لیگ اروپا صعود کنید.

می‌دانستیم بازی سخت و پر فشاری را پیش رو داریم. تقابل با تیمی که قبل از ما در ۴۸ بازی خود شکست نخورده بود قطعا دشواری‌های خاص خودش را داشت و البته ما به این نکته واقف بودیم. به زمین رفتیم تا نتیجه بازی رفت را جبران کنیم و همین اتفاق را هم رقم زدیم. با این حال بدشانس بودیم که هم گل‌های بیشتری نزدیم و هم دو بار دروازه‌مان باز شد. باور کنید فاصله‌ای با وقت‌های اضافه و حتی حضور در فینال نداشتیم اما فوتبال است و این اتفاقات در آن رخ می‌دهد که میان تمام مردم جهان جذابیت دارد.

هنگام تعویض و خروج از زمین با واکنش هواداران لورکوزن مواجه شدی و آنها با سوت‌های ممتد خود تو را تا کنار زمین همراهی کردند. از این اتفاق ناراحت نشدی؟

چرا باید ناراحت باشم؟ اینها در فوتبال طبیعی است. هنگام تعویض ما دو بر صفر پیش بودیم و هواداران لورکوزن هم آمده بودند تا با پیروزی جشن صعود بگیرند. خب واکنشی هم نشان دادند اما به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای آن لحظه و بعد از آن، موقعیت را درک کردم و الان هم به شما می‌گویم که به هیچ وجه ناراحت نیستم. یک فصل و نیم را کنار آنها سپری کردم و در نیمه‌نهایی لیگ اروپا هم مقابل‌شان به میدان رفتم. به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای مشکلی از این بابت ندارم.

فصل قبل و در نیمه نهایی لیگ اروپا همراه لورکوزن مغلوب رم شدی و این فصل با تیم ایتالیایی مقابل شاگردان آلونسو شکست خوردی. انگار بدشانسی نمی‌گذارد به فینال لیگ اروپا صعود کنی.

این هم از بدشانسی‌های من است دیگر. انگار حضورم در فینال طلسم شده( می‌خندد ) البته این را هم بگویم که لورکوزن تیم فوق‌العاده‌ای است و این موضوع را در بازی‌های اخیر آنها به وضوح مشاهده کرده‌ایم. اینکه تیمی ۴۹ بازی متوالی شکست نمی‌خورد، یعنی هم بازیکنان خوبی در اختیار دارد و هم یک سرمربی فوق‌العاده. ژابی آلونسو نشان داده که مربی بزرگی است.

این روزها اخبار متفاوتی درباره آینده تو شنیده می‌شود. گروهی معتقدند در رم می‌مانی و برخی هم بر این اعتقاد هستند که رمی‌ها از عهده دائمی‌ کردن قراردادت بر نمی‌آیند.خودت چه برنامه‌ای برای انتخاب تیم آینده‌ات داری؟

بعد از بازی با لورکوزن، حالا تمام تمرکزمان روی موفقیت در سری آ است تا بتوانیم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاوریم. این نه تنها هدف من بلکه خواسته کل تیم است. بنابراین هنوز چیزی درباره آینده‌ام و اینکه در رم می‌مانم یا نه مشخص نیست و همه چیز در پایان فصل معلوم می‌شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1905768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =